Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Gezocht: Spoorboekje jaren '20

Gestart door Michiel, 05 juni 2024, 11:37:30 AM

Michiel

Heeft iemand toevallig een spoorboekje van begin jaren '1920 in de kast liggen? Ik heb er wel eentje van 1935. Op de Spoorse Zolder is er eentje van 1931 (en ook 1887 of iets dergelijks). Dat is al iets, maar ik zou graag meer info hebben over het treinverkeer in station Brussel-Luxemburg begin jaren 20, vóór de elektrisch lijn naar Tervuren, en vóór de oprichting van de NMBS.

Ik hoef het boekje zelf niet te hebben. Het gaat 'm over de informatie: treinregelingen in het station Brussel-Luxemburg rond de jaren 1920 - 1926.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

dani

misschien in een spoorwegmuseaum of zo, maar die ga je warschijnlijk niet mogen "doorbladeren"....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.