Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

AI, Google Search, en Internetveranderingen

Gestart door vandersar, 03 juni 2024, 02:45:23 AM

vandersar

Hallo allemaal,

Met de recente ontwikkelingen in AI en de voortdurende aanpassingen van de Google-zoekalgoritmen, ben ik benieuwd hoe jullie denken dat deze veranderingen ons hobby beïnvloeden.

-AI-gebruik: Gebruiken jullie AI-tools om informatie over modelspoorbanen sneller te vinden of problemen op te lossen?
-Zoekalgoritmes: Hebben de wijzigingen bij Google invloed op hoe makkelijk het is om relevante modelspoorinformatie te vinden?
-Toekomst: Hoe zien jullie de toekomst van onze hobby met deze technologische vooruitgangen?
Ik hoor graag jullie ervaringen en meningen!

Groeten,
Vandersar

Herwig

#1
    Berichten: 1                              jaja  ,   zal wel    :o       ::)

Klaas Zondervan

Gebruikt de naam van een bekende voetbalkeeper en dan ook nog voornaam en achternaam verwisseld.
Moeten we dit serieus nemen?

Herwig


SuSke

Als we het dan toch niet serieus nemen...  8)  8)

Ik gebruik HILTI (Human Intelligence and Logic Thinking Inefficiency) om van alles over de hobby te zoeken en te vinden. We moeten toch nog te veel uit onze duim zuigen.

Hoe goed Google ons ook tracht te helpen, we vinden toch nooit exact wat we zoeken, of de resultaten spreken zichzelf tegen.

Styreenplaat snijden zullen blijven doen met een mes, misschien met een lasersnijder als we graag dood willen. En AI gaat mijn modellen niet in elkaar lijmen.

 ::)  ::)  ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Klaas Zondervan op 03 juni 2024, 11:45:57 AMGebruikt de naam van een bekende voetbalkeeper en dan ook nog voornaam en achternaam verwisseld.
Moeten we dit serieus nemen?
je bent toch  vrij zelf een/de gebruiksnaam te kiezen......

Paulogic

Suske, misschien vindt je wel een ia om uw modellen te lijmen... (werkezeltje haha)
mvg,
Paul(ogic)

Klaas Zondervan

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 juni 2024, 19:05:33 PMje bent toch  vrij zelf een/de gebruiksnaam te kiezen......
Dat is zo, maar als je de naam van een bekende Nederlander gebruikt dan mag dat alleen als je zelf ook zo heet. Zo niet, dan vind ik dat identiteitsfraude.

Metpetergaathetbeter

die andere heet anders Edwin van der Sar los van elkaar .......dus lijkt het alleen maar....

ramdani

en misschien heeft Edwin ook modeltreinen  ;D
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0