FAL-wagons belading en wheatering info gezocht

Gestart door svvander, 23 april 2024, 17:54:25 PM

svvander

Wie van 't weekend op MobExpo rondliep, heeft vermoedelijk de sleep FAL-wagonnetjes op ons baantje zien rondbollen. Leuk, maar veel te proper. Daarom zou ik deze graag voor onze opendeurdag eens onder handen nemen.
Ik zocht al foto's via het wereld-wijde-web, meer zoek nog meer en voor duidelijkere foto's. Wie heeft er duidelijke foto's die ik mag/kan gebruiken als voorbeeld?

Bijkomend ben ik nog steeds op zoek naar het uitzicht van de belading van deze wagons. Deze zou ik dus ook nog heel graag willen voorzien.

Alvast bedankt voor de hulp!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

SuSke

Zoek een keer op Les Wagons EuropĂ©enes, als je ze daar niet op vind dan kan je in de collectie van Fernand Maes (MSC De Kempen) of MatĂ©reil Roulant SNCB gaan speuren. Anders is de Spoorse Zolder van Patrick Tassignon de ultieme database om te gaan zoeken.  ;)  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.