Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

De kerk van Ransdaal 1:87

Gestart door Bert Senden, 23 april 2024, 07:48:16 AM

Bert Senden

Al meer dan 50 jaar is modelbouwen mijn hobby. Niet alleen spoorgerelateerde gebouwen maar ook gebouwen uit het Limburgse landschap. Hier een paar foto's van mijn modellen.
De kerk van Ransdaal schaal 1:87. Geheel gemaakt van 1mm dik styreen. Steentjes print zelf samengesteld, en de dakpannen zelf gesneden.










Bert Senden


guy holbrecht


Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

2 berichten en meteen een statement !  ;D  ;)


Metpetergaathetbeter

Mooie alez fraaie zaken die je toont maar heb je ook treinen of is zaken naast treinen(geen interesse)die je bezig houden?

Groeten Peter ;)

Stieven76


adrievans

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 april 2024, 11:22:30 AMMooie alez fraaie zaken die je toont maar heb je ook treinen of is zaken naast treinen(geen interesse)die je bezig houden?

Groeten Peter ;)

Zie post 1
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Metpetergaathetbeter

bij één zie ik alvast een loc staan ?

Bert Senden

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 april 2024, 11:22:30 AMMooie alez fraaie zaken die je toont maar heb je ook treinen of is zaken naast treinen(geen interesse)die je bezig houden?

Groeten Peter ;)

Hallo Peter.
Voornamelijk bouw ik spoorgerelateerde gebouwen. Maar het is ooit begonnen met de modeltrein. Omdat ik graag iets had uit mijn eigen omgeving ben ik zelf gaan bouwen. Mijn treinen heb ik nog allemaal, maar heb geen modelbaan.
Gr. Bert.

Bert Senden

Dit is een model van een locomotief van de Staatsmijnen in Limburg. Het model is gemaakt op basis van een BR86 van Trumpeter en is schaal 1:32


Bert Senden

Model station Klimmen - Ransdaal schaal 1:87. De locomotief is er een van Hornby maar omgebouwd naar een NS2900.
Het model is gemaakt naar een foto uit de jaren 20 van de vorige eeuw.

Gr. Bert.


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.