Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

stil in Aalst

Gestart door dani, 17 april 2024, 12:47:00 PM

dani

Ik ben al een tijdje niet meer actief hier, dat is misschien opgevallen  (bij gebrek aan negatieve posts, kommentaren en onzin van mijnentwege)

Vooral sinds mijn complexe elleboogfractuur in oktober 2022 was het voor mij moeilijk om nog hobbies te beoefenen, en daar de druk van grote projecten op het werk bij, en wat wijzigingen in de privé sfeer, dat samen heft er toe geleid dat de treinen hobby eigenlijk sinds dan zo goed al totaal stil ligt.  Nu 3 weken gelden weer een pols fractuur, dus het gaat ook weer niet meteen in gang komen.

Ik overweeg om flink in te krimpen kwa materiaal en materieel... of zelfs helemaal af te breken.
Maar ik blijf wel af en toe lezen en bijbenen hier, hoewel ik weinig spannends meer tegenkom  recentelijk, en ook zo goed als niet meer reageer op posts.

Bij deze toch nog eens de groeten uit  "Oilsjt" !!!   Uit het oog....  niet uit het hart

Dani
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

een beetje kritiek en een beetje dani moet altijd kunnen, verder hopelijk snel weer de oude (zijnde helemaal in orde!)

mark7758

Sterkte en blijf genieten van het moois wat er soms voorkomt. De zon schijnt niet altijd.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Jurgen

Inkrimpen zou ik niet doen Dani, je zit nu eenmaal met dat virus en dat is ongeneeslijk! Je gaat later spijt hebben.

Focus je vooral op je gezondheid nu en laat de hobby maar even staan, die staat toch niet in de weg.

Mijn gezondheid is ondertussen weer een beetje op peil, maar door de immense hoeveelheid aan tijd tijdens mijn ziekteverlof heb ik met een zotte kop eens tweedehands een hoopje Lego gekocht. Dat hoopje werd steeds groter waardoor die ondertussen groter is dan mijn collectie modeltreinen. Hierdoor heb ik eigenlijk plaats te kort en staat de modelspoorhobby wat aan de kant.
Maar het virus zit er nog steeds en ik ga nog steeds naar beurzen en je, er wordt nog steeds gekocht!

Hou alles dus maar rustig bij, laat je lichaam herstellen en vlieg er daarna gewoon weer in.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.