ESU 2024 PDF

Gestart door eve, 02 februari 2024, 07:41:48 AM


SuSke

Een type 98 TPIII, maar van een T161 van KPEV is er misschien wel een TPII van te maken.
Spijtig genoeg geen hernieuwde poging om op basis van de V60 een reeks 80 te maken.
En Class 66/77 zullen er wel blijven komen met elke nieuwe schildering, 't worden ook al bijna reclame-locs.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ACFI

De 98.040 is tot midden 1961 ingezet. Voor een tijdperk III rijder dus goed doenbaar.

Tijdperk II is idd een ander paar mouwen.

De 98.040 is trouwens ook door Fleischmann ooit uitgebracht.

Voor vroeg tijdperk II kan je analoog aan deze T14 // HL 97 te werk gaan:


(foto uit de spoorse zolder van Patrick T.)

Ik twijfel wel wat om het model te bestellen gezien de problemen oa met de T18/BR 78 of de V60, en de problemen met de afstand tussen de wielen op marklin sporen.

ACFI

ceuleer

Citaat van: SuSke op 02 februari 2024, 11:27:31 AMEn Class 66/77 zullen er wel blijven komen met elke nieuwe schildering, 't worden ook al bijna reclame-locs.

Er zijn geen nieuwe modellen aangekondigd voor dit jaar, vorig jaar stonden al deze klazen al in de catalogus.
Ze zouden eigenlijk eens nieuwe versies met een enkele lamp moeten uitbrengen, die met dubbele lampen rijden bijna niet meer rond.

oebr

Wanneer je denkt dat ze niet meer beter kunnen doen ze er een lap bovenop...

de N-rijtuigen van ESU zijn verbluffend mooi geworden.
Op Ontraxs al eens bewonderd, maar ondertussen zijn ze ook in Lammersvenn binnengerold...









On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992