N-spoor store stopt na 20 jaar.

Gestart door PietB, 14 januari 2024, 01:23:39 AM


59erke

Begrijpelijk maar anderzijds spijtig dat er weer een zaak gesloten wordt die meerbepaald voor de N rijders een groot aanbod had. 
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Jappy

Lap, heb een aantal locs gereserveerd bij hen in mei 23 die nog steeds niet uit zijn... Benieuwd wat daar mee gaat gebeuren dan.
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

adrievans

Citaat van: Jappy op 14 januari 2024, 11:47:27 AMLap, heb een aantal locs gereserveerd bij hen in mei 23 die nog steeds niet uit zijn... Benieuwd wat daar mee gaat gebeuren dan.


Zie link derde alinea van onderen.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

RailKees

Meer van mijn b(r)ouwsels zijn te vinden alhier:
https://instagram.com/railkees
https://www.flickr.com/photos/29897166@N06/

Jappy

Citaat van: adrievans op 14 januari 2024, 11:53:45 AM
Citaat van: Jappy op 14 januari 2024, 11:47:27 AMLap, heb een aantal locs gereserveerd bij hen in mei 23 die nog steeds niet uit zijn... Benieuwd wat daar mee gaat gebeuren dan.


Zie link derde alinea van onderen.

Hey Adrie,

Ik had zelf ook al eens gekeken. Ze stoppen in juni. 2 van de 3 modellen die ik had gereserveerd hebben release datum '23, wat dus niet is gebleken, de andere staat 'zomer 2024'. Ik denk dat ik best zelf eens contact opneem met hen want ik heb een vermoeden dat het er niet door gaat komen.
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

adrievans

#6
jappy, IK lees dat reserveringen die dit jaar uitkomen geleverd gaan worden,staat geen jaartal van de reservering bij.
Maar je hebt gelijk ,beter navragen dan op je honger zitten.
Adrie
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Jappy

Eventjes een update, ik heb inderdaad gehoord dat de producten die ik voorbesteld had effectief nog gepland staan om uit te leveren, ondanks dat de verwachte leverdatum nog vrij ver op voorhand ligt. Dus ikke blij. :)
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

59erke

Omwille de sluiting is er momenteel grote uitverkoop met kortingen van 15 tot 30% op het gehele assortiment N,HO,Z en toebehoren.

Wie afhaalt in de winkel krijgt er nog eens 5% korting bovenop.

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan