Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

MSM 242

Gestart door doomslu, 28 december 2023, 16:49:13 PM

doomslu

Bij een groot aantal abonnees ligt de nieuwe Modelspoormagazine al in de bus en zaterdag ligt hij normaal gezien ook in de krantenwinkel.



Meer over dit nummer in de nieuwsbrief (KLIK)

Stem HIER voor de modellen van het jaar 2023
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Gisteren zat hij inderdaad al (geplooid) in de brievenbus. Ik begin er steeds meer over na te denken om mijn abonnement op te zeggen en zelf een exemplaar te kopen in de winkel.

En dan vraagt men zich bij BPost af waarom er niks meer verzonden wordt...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Murphy

Grotere brievenbus is ook een optie.  :-\  :-\
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

Luc

Vraagje over de agenda (blz. 82):

zijn de data van de 2de Dutch US en van OntraXS wel juist?
Oufti!

guy holbrecht

#4
On traXS loopt van 15 tot 17 maart. Dat is zoals vermeld in onze agenda. De datumwijziging van de 2de Dutch US bereikte ons echter pas nadat MSM 242 al in druk was. Aanvankelijk was die eind februari gepland, doch is nu verschoven naar 6 en 7 april en dit ook op een gewijzigde locatie. Op onze digitale agenda (zie website) is zowel datum als locatie reeds aangepast.

Luc

Bedankt, Guy!
En Ontraxs gebeurt van 15 tot 17 maart en niet van 13 tot 15 zoals in MSM gemeld  ;)
Oufti!

doomslu

Citaat van: Luc op 29 december 2023, 21:02:40 PMBedankt, Guy!
En Ontraxs gebeurt van 15 tot 17 maart en niet van 13 tot 15 zoals in MSM gemeld  ;)
Ik zie in de agenda in MSM 242 toch wel de juiste data staan hoor!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Guy Van Meroye

dag mannen,
In TMM staat Ontraxs inderdaad van 13 tot 15 maart, wellicht een fout bij de vertaling? In MSM staat de datum correct, we zetten dit in volgende uitgave recht.
grs
Guy
 

Jurgen

Citaat van: Murphy op 28 december 2023, 18:48:14 PMGrotere brievenbus is ook een optie.  :-\  :-\

Het magazine past er perfect in hoor. Maar er is 1 postbode die hardnekkig het magazine blijft plooien.

Het is een tijdje goed gegaan, maar blijkbaar begint het gewoon opnieuw nu.

Ik heb een brievenbus volgens de officiële minimum normen die BPost zelf voorschrijft, dus zou dat geen probleem mogen zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tothebeach

Vandaag ontvangen en zitten leuke artikelen tussen. Ik ga lekker lezen.
Het voorbeeld van de regengoten, zoals gebouwd op pagina 66, is ook op Rijswijk te zien. Ik zal het meenemen en op de MSM stand neerzetten.

Groet,
Michel

Michael

Vandaag ook in Swifterbant bezorgd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Trage postbode daar, Michael.  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Citaat van: doomslu op 05 januari 2024, 16:43:12 PMTrage postbode daar, Michael.  ::)
Luc beter laat dan nooit. ;D  ;D  ;D  ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Cozzy

Aangenaam verrast door de eerste editie van het jaar!
Een uitgave 'zoals vroeger'  8)

Ik ben erg gecharmeerd door het artikel van Antwerpen-Dam, in het bijzonder van het koeriersgebouw op p.21 (afbeelding 10 en 11).
Ik weet niet of de bouwer hier ook op het forum vertoeft maar mocht het mogelijk zijn zou ik graag wat afmetingen hebben van dit (model)bouwwerk en indien mogelijk nog wat fotootjes van de achterkant/zijkanten.
Het zou nl. ook niet op mijn baan misstaan  ;)

Alvast bedankt voor een eventuele reactie!
Groetjes,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Herwig

#14
Vandaag & gisteren te bekijken in NL-Rijswijk   >

"Antwerpen-Dam"
Première Nederland
MSC Het Spoor
Bruno Marchand

staat te pronken rechts naast het depot van de Mobov (makers:  kozijns Franckx)

deze duo-opstelling is erg instructief voor de bezoekers .....