Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 239

Gestart door doomslu, 20 september 2023, 16:00:04 PM

doomslu

En hop, de volgende is net naar de drukker gestuurd...



Klik hier voor de nieuwsbrief
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jappy

Ziet er een veelbelovend nummer weer uit! Zeker die twee smalspoorbaantjes interesseren me, maar die artikels voor het zelf aanbrengen van opschriften eveneens!  :D
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Herwig

   Honderdjarig wijngoed van NOCH      Een lasergesneden kit in 1:87    >
 
   

Met wat aanpassingen en niet té strikte visie op het grote voorbeeld, is dit voorwaar een geschikt hotel voor De Haan-aan-Zee in model .....

PeterVG

Op 29/9 heb ik MSM 239 netjes in de bus gevonden. Enkele boeiende artikels kunnen mij ten zeerste bekoren. Uiteraard de zandtram van Mol :-;
Maar ook het artikel van Robbe Vandingelen waarin hij de ombouw van zijn 2715 beschrijft lijkt me top. Met als bonus de te downloaden 3D tekeningen en decal tekeningen. Top Robbe en redactie dat je deze voor iedereen beschikbaar maakt.
Een ander artikel waar ik zeker geregeld op ga terugvallen is dit van Dries Reubens over het zelf maken van decal opschriften.
Bedankt voor dit goede nummer, er zit heel wat bruikbaar leesvoer in.

Modelbouwerke

Vorig nummer niet te vinden in de krantenwinkels in onze buurt, nummer 239 gelukkig wel.
Toen ik deze ochtend de krant haalde stond de krantenboer al klaar met mijn boekje  ;D

spock

Heeft iemand in Nederland het nummer al ontvangen?

mark7758

Helaas nog niet. En de post-App meldt geen post vandaag.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Martin Welberg

Hiero ook nog niets..

Michael

In NL moeten we nog een weekje geduld hebben.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Waarom is de post naar Nederland zo traag??
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Citaat van: Michael op 05 oktober 2023, 15:24:14 PMIn NL moeten we nog een weekje geduld hebben.

Toch niet vandaag is die bezorgd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

eric

Citaat van: Modelbouwerke op 30 september 2023, 12:06:30 PMVorig nummer niet te vinden in de krantenwinkels in onze buurt, nummer 239 gelukkig wel.
Toen ik deze ochtend de krant haalde stond de krantenboer al klaar met mijn boekje  ;D

Bij de Sven hier op 't hoekske?

Modelbouwerke

Citaat van: eric op 07 oktober 2023, 09:17:11 AMBij de Sven hier op 't hoekske?

Ja zene.

D_Loc

In Zoetermeer nog steeds niet bezorgd  :'(
Wordt dus op zijn vroegst dinsdag...
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk