MSC Het Spoor waagt zich aan gedetailleerde maquette budabrug

Gestart door renstimpie, 05 augustus 2023, 23:12:26 PM

renstimpie

We zitten niet stil! Momenteel zijn we bezig met wat onderzoek voor ons nieuw project!  Meer info kan je hieronder al lezen!  Er volgt nog een draadje in "Ooit zal het klaar zijn..."

https://www.bruzz.be/samenleving/modelspoorclub-waagt-zich-aan-gedetailleerde-maquette-budabrug-2023-08-05
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

erik de noorman

Staat bij mij ook al heel heel lang in de planning voor op mijn baan Kapelle op den Bos. In Kapelle op den bos lag zo een identieke brug voor de spoorbrug. De oude spoorbrug die is er al. Veel succes. Mocht je de plannen willen delen graag.

Erik.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

eddy

renstimpie

Uiteraard gaat hier nog wel wat opzoekwerk met samen.

Wie kan ons helpen aan foto's van

CFI
Museum Stoomtrein der twee bruggen
Cokes de Marly
tramlijn 58

We hebben al heel veel gevonden in rail revue, flickr, Vebov magazine,...   Maar misschien zijn er nog prive verzamelaars die ons kunnen verder helpen?

Tim
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

trainspottingjr

Tim,

voor foto's van tramlijn 58 zou ik eens langsgaan bij de heren van Vlatam in Berchem.

Hebben een zeer uitgebreid archief en staan je met raad en daad bij om dat alles te tonen
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW