Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Reistip, bezoek eens een kathedraal

Gestart door PeterVG, 28 juli 2023, 18:29:14 PM

PeterVG

Nog tot 2 september in Chester Cathedral. ;D


Modeltreinen onder begeleiding van het orgel.


HO_COMP_FAN

Now Now, flinke tafeltjes op t'eerste zicht.

Jammer dat het iets te ver is , maar dat filmpke geeft toch wel een idee van die engelse treinfanaten, ook al is het een iets meer
hedendaags tafereel.  We kunnen er altijd wel hier of daar een ideetje uit leren. 

Tof dat je dit gedeeld heb.  Heb je het ter plaatse kunnen zien ?

Groetjes Dirk
Met vriendelijke groeten, Dirk
HO 3-Rail Digitaal , Marklin K-rails, Intelllibox 1, W10+Koploper , LDT RM-88-N-B+RM-88-O-B , Viessman 5211/5213/5217(S88) , DR4018 , Boosters 4017 & LDT DB-2 ,
Arduino Uno. Loks Marklin/Roco/Mehano/L.S.

PeterVG

Nee, helaas een beetje ver om te bezoeken. Chester ligt bij Liverpool.
Maar ik volg de mannen al een tijdje met plezier op Youtube. Al val ik er altijd bij in slaap. Maar dat komt omdat ik de filmpjes altijd veel te laat opzet en mijn bed weer eens niet kan vinden na de late dienst. :-\

erwin9

Ha, dat ziet er leuk uit!  Over vier weken zit ik daar in de buurt, eens zien of ik ergens tijd vindt om een "ommetje" langs Chester te maken. Alle uitstappen zijn trein gerelateerd, dus dat zou er perfect in passen  :)
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  18 & 19 april 2026 t'Bauhuis Sint-Niklaas

rgp

Erwin9,

Gaat ge naar guildex ?

Roland

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

erwin9

Onder andere naar Guildex Roland. En meteen ook naar het noorden van Wales, Snowdonia voor een trip met de stoomtrein. En nog een hoop andere plannen. Deze keer zijn we voor vijf dagen weg  ;D
We zien jullie waarschijnlijk wel in Stafford?

Groetjes,
Erwin
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  18 & 19 april 2026 t'Bauhuis Sint-Niklaas