Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Jeugdbeinvloeding

Gestart door DelticPower, 03 december 2006, 22:08:33 PM

DelticPower

Op de diverse fora wordt er steeds gesproken dat er bij de jeugd weinig interresse is in de modelspoorhobby.
Nu weet ik waarom. Bij de Miba 12 zit deze maand een dvd met daarop trailers van modelbanen. Deze dvd bevat een sticker met de tekst: DT-Control gepruft - nicht jugendbeeintrachtigend.
(Leeftijdscontrole getest - geen beinvloeding van jeugdigen)
Gemiste kansen dus.
imghttp://i44.photobucket.com/albums/f45/DelticPower/msm2.jpg/imgGroeten van Jan

Havoc

[:D] Schitterend. Hadden ze die dvd nu laten presenteren door schaars geklede jonge dames, dan hadden we nog een kans gehad. En ik had dat tijdschrift misschien ook gekocht...[:I]
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Tom

citaat:
Geplaatst door Havoc

[:D] Schitterend. Hadden ze die dvd nu laten presenteren door schaars geklede jonge dames, dan hadden we nog een kans gehad. En ik had dat tijdschrift misschien ook gekocht...[:I]

Ja ,da is nog eens een gedacht.
Verdomme, ik ben te vroeg begonnen met modeltreinen. [:D]
Tom

just4fun

citaat:
Geplaatst door Havoc

[:D] Schitterend. Hadden ze die dvd nu laten presenteren door schaars geklede jonge dames, dan hadden we nog een kans gehad. En ik had dat tijdschrift misschien ook gekocht...[:I]


Of een grote stikker '+18', dan grijpen ze er ook naar [;)]
Groet,
Paul

Robert van den Broeken

Ik zelf wordt heel erg beinvloed door alle fotos en en filmpjes van modelbanen . Ik ben er helemaal vind en ik ben nu 12 jaar ( 30 dec. jarig ) en ga dan ook beginnen met de bouw van mijn eigen baan

Ludwig

Robert, thats the spirit [8D]
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

n/a

ik ben 14 en ben heel graag met modelbouw bezig

dancer

Wat wel goed zou zijn: er zouden meer (gratis) presentaties moeten zijn betr. modelsppor op jeugdhuizen, scholen enz..
Modelspoor is een allesomvattende hobby.. spijitg dat het duur is..maar computerspelletjes zijn ook duur, en gsm's ook (voor de jongeren toch)..

5307

aan deze kanten van het land (zuid -west-vlaanderen) weinig geintereseerde jeugd...

logische verklaring: geen beurzen in de regio: de plaatselijke jeugd kan niet eens in eigen streek gaan proeven van modelspoor.

we moeten direct naar zee, of naar hhet brusselse of limburg voor een beurs

wisselstromer

misschien moet msm deze maand eens een centrerfolt hebben [:)]
of playmodeltrein van de maand[:)]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

doomslu

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

misschien moet msm deze maand eens een centrerfolt hebben [:)]
of playmodeltrein van de maand[:)]

H??l misschien ....
http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=3516

[:D][:D][:D][:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

n/a

ik ben 16 en ik heb een zeer grote modelbaan in aanbouw. en ik heb al 6 eigen treinen.

Havoc

citaat:
H??l misschien ....
http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=3516


Die heb ik gemist! Fantastische reactie van Nico trouwens.

Ben gisteren met de jeugdbe?nvloeding begonnen: de kleine van mijn nicht een opwindtreintje cado gedaan. Ge kunt niet vroeg genoeg beginnen!
Met vakantie voor onbepaalde duur.