Nieuws:

Nu in MSM 247 BAAN: Niek's laatste baan

Hoofdmenu

Djeezes

Gestart door Herwig, 20 april 2023, 13:43:19 PM

Herwig


guy holbrecht

Niet te begrijpen, toch nog doorrijden als de slagbomen beneden zijn >:(  >:(  >:(

Herwig

#2
  als een scenarist zoiets zou voorstellen voor in een  fictie-film , zou de producer zeggen  "nu overdrijft ge"  .....

  de autochauffeurs (m/v) die rechts staan te wachten zullen trouwens ook wel van slag zijn geweest.

doomslu

Ezels, helaas een veel voorkomende soort...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

En die kerel voelt zich nu 'groot', want het is hem (weeral een keer) gelukt. Tot hij de volgende keer net die halve cm te kort komt en...
Ik voel mee met de treinbestuurder. Je moet het maar voor je neus krijgen en weten dat je er niets meer aan kan doen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Klaas Zondervan

Vanwege dit soort stuntrijders zijn in Nederland sommige overwegen voorzien van dubbele bomen, ook de linkerkant van de weg wordt afgesloten.
En ik ken een overweg waar de bomen zijn voorzien van hangwerk, zodat je er ook niet meer onderdoor kunt kruipen.

Jurgen

Eigenlijk jammer dat hij net niet geraakt werd.
Zo een klein trekje aan de achterkant van zijn brommer dat hij tegen de grond vliegt en wat schuift over de grond met zijn been en arm. Dat zijn de plezantste wonden om te laten genezen.

Oeps, heb ik dat nu net echt gezegd... Misschien ben ik dan toch een kleine sadist?  ???  ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

SirGresley

Ze hebben nu bij de meeste overwegen die linker slagbomen vervangen door korte ofwel volledig weggedaan. Zodat ge als ge nog op de sporen staat toch nog kunt doorrijden!
Zo wordt het een beetje zoals in de US waar ze gewoon blijven rijden of blijven hangen omdat de overweg hoger ligt waardoor ze blijven hangen met hun (te) lange oplegger.
Ook hetzelfde met de lage bruggen, ge kunt niet naast de waarschuwingsborden kijken en nog rijden er sommigen tegen. 
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Metpetergaathetbeter

tja als men met het factuurtje afkomt hoop dat hij kapitaalkrachtig genoeg is. Een noodstop, andere machinist opgeroepen en al de volgende treinen die hebben vertraging opgelopen dus ping ping en niet ping pong .....(per minuut en per trein geeft een mens terug een reden om te gaan werken).

Je snapt het niet met niks in orde en dan gaan ze zo dingen doen........gaan opvallen.....is al het ware er zelf om gaan vragen (pak mij ne keer maar dan op juridisch vlak hé )



SuSke

Citaat van: Jurgen op 24 april 2023, 13:09:11 PMEigenlijk jammer dat hij net niet geraakt werd.
Zo een klein trekje aan de achterkant van zijn brommer dat hij tegen de grond vliegt en wat schuift over de grond met zijn been en arm. Dat zijn de plezantste wonden om te laten genezen.

Oeps, heb ik dat nu net echt gezegd... Misschien ben ik dan toch een kleine sadist?  ???  ::)

Blijkbaar heeft hij wel een tikje van de trein gekregen, maar net niet hard genoeg om te vallen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 02 mei 2023, 10:39:12 AMBlijkbaar heeft hij wel een tikje van de trein gekregen, maar net niet hard genoeg om te vallen.
lijkt mij onwaarschijnlijk als je de wetten van de natuur kent, zelfs even strelen aan die snelheid, die massa had hij de gedroomde luchtdoop gratis en voor niks gekregen van de Belg.Spoorwegen(de rest zal hij waarschijnlijk wel zelf voor opdraaien)

SuSke

Staat anders wel vermeld in de berichtgeving van Zuid-West Vlaamse Media

citaat:
Bromfietser die slagbomen negeert te Rumbeke gevat
Na intens speurwerk van de verkeersdienst van de politiezone RIHO werd afgelopen vrijdag de bromfiets van de feiten van dinsdag 18/04/2023 aangetroffen bij een familielid van de eigenaar. Tijdens het onderzoek bleek dat de bromfiets hoogstwaarschijnlijk toebehoorde aan een lokale bezorger van maaltijden. Reeds de dag na de feiten was het merk en type van de bromfiets voor 99% zeker. Op alle beschikbare beelden was de kentekenplaat helaas niet zichtbaar wat de zoektocht heel wat bemoeilijkte.  Na een tip van een alerte burger begon het net zich te sluiten rond de vermoedelijke eigenaar.  Na analyse van de eigen camerabeelden kon de eigenaar van de bromfiets worden geïdentificeerd.  Ondertussen kwamen wij uit verder onderzoek (dossier infrabel) te weten dat de trein wel degelijk in aanrijding was gekomen met de bromfiets.
Vyncke Carl, Commissaris: "De eigenaar van de bromfiets kreeg vrijdag laatsleden een bezoek van ons. Geconfronteerd met alle bewijzen gaf de man uiteindelijk prijs dat de bromfiets bij een familielid van hem stond. De aangetroffen bromfiets vertoonde schade op de plaats waar de trein de bromfiets had aangereden.

bron: https://www.facebook.com/ZuidwestvlaamseMedia?__cft__
  • =AZViz7TwDacCd94YraXPAc4BdCq-OLSCaGU44Umu4m2F26-wrscl0A-dECLu7ap5gapcr6o0wcRTP7_YMR6HFj-LvMbvBzSYZvQ0uLNaSbwXzvkpQTwyhFBg6yPod5iq3OEgVixmCaTZo_1Y1AAtXlYxIMV1vZGEPw0RB7AVTuymrAvFVLWPrcHriOGO87LVtMUkxSGU1IIVKhg4Mc4Y7cfg&__tn__=-UC%2CP-y-R  [/i]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Zalig! Brommerke afpakken zou ik zeggen. En als dat zijn broodwinning was, dan zal hij het wel voelen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

zal niet zijn broodwinning geweest, was niet ingeschreven en niet verzekerd, je snapt het niet dan hb je alle redenen om je low profile te verplaatsen, op zulke manier vragen ze er gewoon zelf om om gesnapt te worden. Had alles in orde geweest hij had het nog in rekenig kunnen krijgen .....(of had hij geen rijbewijs ook ?)

SuSke

Bekeuringen kan je niet als aftrekpost inbrengen voor je handel...
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.