Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Het spoor Haasrode

Gestart door railbusje, 29 november 2006, 21:47:09 PM

railbusje

Is er iemand klant bij deze zaak, hebben ze daar veel in voorraad of is het eerder een kleine winkel?
Bedankt

stefan rosiers

Het spoor is een zeer goede winkel; ??n van de betere in Belgie
Men is juist verhuisd naar een nieuwe winkel in Haasrode (groot, verzorgd en zeer vriendelijk) ik heb ook al enkele dingen gekocht en besteld en nog nooit problemen gehad. Vooral gespecialiceerd in Marklin.

factageklerk

ben er 2 keer geweest afgelopen zomer als ze nog in de oude winkel zaten . heel vriendelijk , geeft degelijk advies , en doet ombouwingen en herstellingen ik kijk er naar uit om bij hun in hun nieuwe winkel m'n bestelde dieselmotorwagen nmbs type 41 van mehano te halen
 

railbusje

Ok bedankt, dan moet ik er eens gaan kijken.

wisselstromer

ik ben er klant aan huis
ze hebben nu meer stock na hun verhis (meer opslagruimte)
zeer goede service en altijd klar voor een babbel
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

pabe

Inderdaad, prima winkel en heel sympatiek [:D]!  
Mijn werk is er nu ze verhuisd zijn ongeveer 500 meter af...  dat worden dure of minstens kwijlende lunchpauzes...[B)]

Paul

rixke rail

Inderdaad sympathieke mensen !
Nu ze verhuisd zijn kan ik iets minder gaan, maar mijn bestelling worden zonder problemen met De Post opgestuurd ; betaling na ontvangst.
Dank daarvoor !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Jurgen

Wel Paul, dan werk je niet veraf van de school waar ik momenteel werk. [:)]

Wat de winkel betreft, ik ben er met de opening eens langs geweest. Ik moet zeggen dat het gedeelte van de M?rklin "Shop in shop" toch wel erg klein is waardoor alles nogal opeen gepakt staat. Dit terwijl in de rest van de winkel eigenlijk bijna niets stond. Het kan ondertussen een beetje veranderd zijn natuurlijk. Het moest de laatste dagen waarschijnlijk allemaal wat sneller gaan om de opening te halen.
Ze zijn er heel vriendelijk, service is goed. In prijs is hij misschien niet de goedkoopste, maar ik durf ook niet zeggen dat het er duur is hoor.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

pabe

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Wel Paul, dan werk je niet veraf van de school waar ik momenteel werk. [:)]

Wat de winkel betreft, ik ben er met de opening eens langs geweest. Ik moet zeggen dat het gedeelte van de M?rklin "Shop in shop" toch wel erg klein is waardoor alles nogal opeen gepakt staat. Dit terwijl in de rest van de winkel eigenlijk bijna niets stond. Het kan ondertussen een beetje veranderd zijn natuurlijk. Het moest de laatste dagen waarschijnlijk allemaal wat sneller gaan om de opening te halen.
Ze zijn er heel vriendelijk, service is goed. In prijs is hij misschien niet de goedkoopste, maar ik durf ook niet zeggen dat het er duur is hoor.


HI Jurgen,
hier gaan we dan:  Geldenaaksebaan 335:   17 jaar Telindus, dan overgenomen door mother Belgacom begin dit jaar, en zojuist onze afdeling 'eigen producten' verkocht aan OneAccess Frankrijk, maar we blijven werken vanuit dezelfde kantoren.  
Jurgen, waar geef jij les? in dat groot college daar op de Geldenaakse?
Moeten eens afspreken onder de middag, samen 'window shopping' bij het spoor?

Greetz,  Paul

Havoc

citaat:
hier gaan we dan: Geldenaaksebaan 335: 17 jaar Telindus, dan overgenomen door mother Belgacom begin dit jaar, en zojuist onze afdeling 'eigen producten' verkocht aan OneAccess Frankrijk, maar we blijven werken vanuit dezelfde kantoren.


Euh??? Ex-collega...bijna net een jaar geleden buitengezet om de boeken op te smukken zodat de zwik aan Belgacom verkocht kon worden. De paar duizend man in Vorst haalt wel de kranten, maar dat hebben ze toch goed kunnen stilhouden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door pabe


HI Jurgen,
hier gaan we dan:  Geldenaaksebaan 335:   17 jaar Telindus, dan overgenomen door mother Belgacom begin dit jaar, en zojuist onze afdeling 'eigen producten' verkocht aan OneAccess Frankrijk, maar we blijven werken vanuit dezelfde kantoren.  
Jurgen, waar geef jij les? in dat groot college daar op de Geldenaakse?
Moeten eens afspreken onder de middag, samen 'window shopping' bij het spoor?

Greetz,  Paul



Ik geef geen les. Ik zit op het secretariaat van basisschool De Bron op de Oudebaan. Ik doe daar ook de naschoolse kinderopvang. Spijtig genoeg heb ik in totaal maar 18 uren in die school, voor de rest zit ik thuis. [V]

Maar je ziet h?, het is echt wel een kleine wereld. [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.