Nieuws:

Nu in MSM 264 CLUB: 60 jaar RMM

Hoofdmenu

Admins

Gestart door eve, 25 november 2022, 19:36:07 PM

eve

Waar vind ik een lijst van de "Admins" en waarvoor ze staan ?

Erik.

Geert

Als je ledenlijst aanklikt en dan sorteert op positie, dan krijg je een lijst van admins, waarvoor ze staan gaan ze nu bekent maken?  :D

Geert
Schaal H0 - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB

eve

Dankuwel, Geert.
Al de helft van mijn vraag opgelost.

Erik

Michael

Erik die vraag stel je natuurlijk ook niet zomaar, maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het antwoord, hoewel ik me wel een beetje kan indenken, dat het een politiek correct antwoord wordt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Erwin, Luc en ik bewaken de forumregels en de sfeer op ons forum. Zo eenvoudig is het ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

eve

Dag Gerolf,

Als ik het goed begrijp dan is er per forumonderdeel niet een specifieke "admin".

Moet je dan in het voorkomende geval verhaal halen bij allemaal ?

? Erik.

Gerolf

Klopt, Erik. We hebben het forum niet verdeeld, en overleggen regelmatig.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Klaas Zondervan

Bestaat hier ook een mogelijkheid om zaken bij de moderatoren te melden?
In de rubriek Beelden toevoegen is vannacht een bericht geplaatst dat helemaal niks met modelspoor te maken heeft.

doomslu

Is al verwijderd, alsook de gebruiker die dit plaatste.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

ik kreeg ooit van Benelux forum de melding dat ik link geplaatst had (maanden voordien met een foto van een levensechte ketelwagon als vb voor te weatheren vb, site was ondertss gehackt met niet geweatherde dames, in volle ornaat elk geheim prijsgevend   :-*  :o  ;)  ::) 

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 25 december 2025, 09:28:27 AMIs al verwijderd, alsook de gebruiker die dit plaatste.

Jammer, zat nochtans schoon materiaal tussen voor 3D-print! ;D  ;D

;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 december 2025, 09:53:59 AMik kreeg ooit van Benelux forum de melding dat ik link geplaatst had (maanden voordien met foto's van een levensechte dames...

Wij zijn ondertussen tot de conclusie gekomen dat jij dat WEL deed! ;D

Metpetergaathetbeter

aan jezelf kent je een ander hé Rudy ;)