MSM ACTIE 2024

Gestart door the_gold, 19 november 2022, 14:16:42 PM

RUNE


RUNE


RUNE


svvander

Mag het is eens iets anders dan een 63 a.u.b.? Waarom is niet terug een wagon-setje?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

janieburton

Waarom eens geen 2 delig stel dat nog nooit is uitgebracht, ik denk aan de 2 types waar je als passagier vooraan naast de treinbestuurder zat, het eerste type waaraan ik denk is dat mooie vooraan afgeronde stelletje,  ik weet het serie type niet( misschien 041/045/047 of zoiets) of de oudere hoekige versie met het nummer 028 of zoiets.(ik kan me vergissen of was er ook een BUDD waar je vooraan kon zitten?)

Ik had vroeger (denkelijk verloren) zo'n klein groen boekje (weet de naam niet meer) met de lijst met foto's van het materieel van de NMBS.

Of eens een "varkensneus" type 800 met een correcte eerste klas rijtuig.

Ik denk dat er toch nog geïnteresseerden zouden kunnen zijn voor zo'n speciaal twee-tje   
 

the_gold

Ik denk dat een varkensneus puur als msm-actie te duur is in productie. Wat wel zou kunnen is eenmaal dit model er zou zijn voor alle klanten, er bv. de oranje grijze variant er zou komen voor msm. Mijn mening is dat msm-acties telkens ook over unieke locs/stellen/... moet gaan. Dit is ook vaak zo (5508,2303,2202,5528,..) waren telkens locs met een unieke eigenschap. Daarom ben ik wel fan van de 63 omdat deze mal bestaande is en dus vlot te realiseren valt op korte termijn. Mensen met wat fantasie kunnen hem ook inzetten op een baan met een wat oudere tijdperk.

Metpetergaathetbeter

2302 bedoelde je....... duikboot

Michael

Komt er nog een MSM actie?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Bart12

#99
Met amper Belgische locs aangekondigd dit jaar is het veld vrij om te scoren met eender welk model.  ;D

We zullen ons best niet te negatief te zijn als het ons persoonlijke droomloc niet blijkt te zijn :-*

Sicco

Citaat van: svvander op 04 februari 2024, 11:06:39 AMMag het is eens iets anders dan een 63 a.u.b.?
Er is welgeteld één keer een 62 geweest, als een van de eerste (zo niet eerste)  ???

the_gold

#101





Ik ben fan  ;D


Herwig

#102
en dan nu wellicht het verhaal over
protolocs, flexicoildraaistellen, 6 cijferige locnummers, enkele versus dubbele voorseinen (lichten), tijdperken, replica's, toeters en bellen, livrei, ....

svvander

Citaat van: Sicco op 06 februari 2024, 07:55:01 AM
Citaat van: svvander op 04 februari 2024, 11:06:39 AMMag het is eens iets anders dan een 63 a.u.b.?
Er is welgeteld één keer een 62 geweest, als een van de eerste (zo niet eerste)  ???


ooooh... ik bedoelde eigenlijk 55 reeks (vanwaar haal ik 63 nu weer?)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Jurgen

Een gewoon looprijtuig van Märklin in het groen!  ;D  Hahaha! Dat zou pas een uniek model zijn!


Nee, met de 51 in het vooruitzicht en het feit dat het altijd al Van Biervliet is geweest die het model leverde, ga ik gokken op een speciale reeks 51 die we nog niet in model gezien hebben.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.