Speciale 13 ...

Gestart door n/a, 22 november 2006, 22:01:48 PM


n/a

Gezocht : huidige foto's van de 1302 met wapenschild van Kortrijk.

aan de treinspotters, iedereen die hiervan foto's heeft mag ze ons doorsturen of op het forum zetten.

Alvast bedankt,

Kristof
Van Biervliet
www.vanbiervliet.com

BD1701

Ik zou ook nog wel eens een aantal foto's willen zien van deze uitvoering van de reeks 1302 met wapenschild van kortrijk erop, volgens mij zijn er zeker en vast nog mensen die deze op de gevoelige plaat hebben vastgelegd, dus meer foto's hiervan zijn steeds welkom. Reed (rijd) deze loc trouwens geen Internationale goederentreinen van Antwerpen naar Frankrijk (Saint-Louis), of heb ik het mis?
 

C.B.

HLE 1302 is ingedeeld bij Sibelit.
Rijdt dus goederentreinen tot Thionville en heel zelden nog naar Metz/Woippy.
->(niet meer tot Saint Louis)
Groetjes.
Claudio.

5307

is het niet de bedoeling dat een loc met een wapenschild van een stad, rond die stad rijdt of toch de stelplaats van die stad heeft??? [:I][:p]

Tom

citaat:
Geplaatst door 5307

is het niet de bedoeling dat een loc met een wapenschild van een stad, rond die stad rijdt of toch de stelplaats van die stad heeft??? [:I][:p]

Nee, want er is zelfs een Luxemburgse 18 die het wapenschild van Blankenberge heeft.
Tom

BD1701

Rijden er dan eigenlijk geen 13'en meer tot Saint-Louis, of wel nog?
Trouwens die 13'en die rijden voor sibelit, welke treinen slepen die dan allemaal, gaat het voornamelijk om containertreinen of niet?
 

BD1701

Heeft er trouwens nog iemand foto's van de 1324 (met het opschrift) "Le Vauban" zoals hij ook werkelijk heeft rondgereden?
Ze zijn alvast welkom, waarvoor dank
 

Anarchy

Vandaag HLE 1302 te FKR gezien. Logo Kortrijk staat er niet meer op.