Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

LS Models - nieuwe website

Gestart door eve, 24 september 2022, 07:56:58 AM

eve


the_gold

T'blijft een zootje.

Tja...Er staan wat 'new' rijtuigen en locs op...
Zou liever wat vooruitgang zien in hun eerdere aankondigingen. Die lijken van de aardbol verdwenen.

ERVIN

Citaat van: the_gold op 24 september 2022, 13:04:03 PM
T'blijft een zootje.

Tja...Er staan wat 'new' rijtuigen en locs op...
Zou liever wat vooruitgang zien in hun eerdere aankondigingen. Die lijken van de aardbol verdwenen.

Helemaal mee eens Nicolas.  ;)

Jurgen

Ik ben ook eens door hun lijst met Belgische verkopers gegaan. Jocadis...  ::)

Bij 1 van de handelaars kwam ik zelfs op een site met euh... mooie modellen terecht, maar dan wel van een ander merk.  ;D

Toegegeven, de nieuwe website oogt modern, maar er mag nog aan gewerkt worden.
En ik blijf erbij dat een lijst van modellen die ze geproduceerd hebben, die beschikbaar zijn en die dit jaar nog op de markt komen een must is. De beschikbare en recent toekomstige modellen zodat we gericht op zoek kunnen gaan om te bestellen of te kopen, de uitverkochte modellen zodat we gericht kunnen zoeken op de 2dehands markt.

De modellen die op een planning staan om ooit eens geproduceerd te worden, moeten van mij niet vermeld worden. Dat geeft alleen maar ontgoocheling en frustratie.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Wat mij ontgoocheld op de afbeelding zijn de reeks 12 modellen waar dan bij staat: Nog niet verkrijgbaar.
Wanneer dan wel (vermoedelijk, binnen jaren of nooit?)
Met vriendelijke groeten
Peter

the_gold

Citaat van: Jurgen op 25 september 2022, 13:28:07 PM
Ik ben ook eens door hun lijst met Belgische verkopers gegaan. Jocadis...  ::)

Bij 1 van de handelaars kwam ik zelfs op een site met euh... mooie modellen terecht, maar dan wel van een ander merk.  ;D

Toegegeven, de nieuwe website oogt modern, maar er mag nog aan gewerkt worden.
En ik blijf erbij dat een lijst van modellen die ze geproduceerd hebben, die beschikbaar zijn en die dit jaar nog op de markt komen een must is. De beschikbare en recent toekomstige modellen zodat we gericht op zoek kunnen gaan om te bestellen of te kopen, de uitverkochte modellen zodat we gericht kunnen zoeken op de 2dehands markt.

De modellen die op een planning staan om ooit eens geproduceerd te worden, moeten van mij niet vermeld worden. Dat geeft alleen maar ontgoocheling en frustratie.

Volledig mee eens. Ook een spare parts gedeelte mag er gerust komen/en of een online handleiding inzake spare parts of zoals bij de loc geleverd word.

De eerder aangekondigde 'vermiste' modellen hoeven er ook niet op. Het is beter om ze terug pas aan te kondigen als er iets concreet is.

B_Modelbouw

Wat een gemiste kans... geld uitgeven aan een niet geslaagde website, blijkbaar de sterkste kant van vele Belgische bedrijven. Om nog maar te zwijgen van up to date informatie te geven... waarom altijd zo'n chaos waar niemand wijzer uit wordt.

Ik begin mijn geduld en vertrouwen in LS Models te verliezen, onlangs kreeg ik van mijn winkel de vraag om zaken die ouder dan 10 jaar in bestelling staan te mogen annuleren... helaas allemaal LS Models spullen, die er nooit gaan komen (?) en hun kwaliteit begint danig te slabakken...
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Boemeltrein

Nieuwe website  :( om te huilen :'( en de vertalingen? sleeperette? een nieuw soort rijtuig? kruising tussen sleeper en couchette? in het schoon Vlaams en Nederlands: slaaprijtuig (wagon-lits) ligrijtuig (couchettes) ik hoop hiermee LSModels geholpen te helpen ;D

hapkin

@B_Modelbouw
Citeer.en hun kwaliteit begint danig te slabakken...

Vertel ...


Jurgen

Citaat van: Boemeltrein op 08 oktober 2022, 17:11:51 PM
Nieuwe website  :( om te huilen :'( en de vertalingen? sleeperette? een nieuw soort rijtuig? kruising tussen sleeper en couchette? in het schoon Vlaams en Nederlands: slaaprijtuig (wagon-lits) ligrijtuig (couchettes) ik hoop hiermee LSModels geholpen te helpen ;D

Alleen de Franstalige versie lijkt me juist. "Epuisé" wordt vertaald als "uitlaat" in het Nederlands, "Auspuff" in het Duits en "Exhaust" in het Engels. Allemaal vertalingen zoals Google Translate ze geeft wanneer je vanuit het Frans gaat vertalen. Dit zou "Uitverkocht", "Ausverkauft" en "Sold Out" moeten zijn.
Google Translate op zijn best dus!  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

nmbssncb

Het zijn wel natuurlijk Amerikaanse nerds die verantwoordelijk zijn voor de vertalingen.  Die zijn uitsluitend de "computertaal" machtig  :D
Misschien deepl.com proberen...

Willy
Willy

Gert1

Citaat van: nmbssncb op 09 oktober 2022, 18:26:24 PM
Het zijn wel natuurlijk Amerikaanse nerds die verantwoordelijk zijn voor de vertalingen.  Die zijn uitsluitend de "computertaal" machtig  :D
Misschien deepl.com proberen...

Willy


Kan zijn, maar ondertussen blijft LS Models zelf natuurlijk verantwoordelijk voor de inhoud van hun website. Dat ze daar brakke vertalingen op plaatsen kun je Google niet aanrekenen.
Verder bespeur ik steeds meer ergernis rondom dit merk. Het stoort mij ook dat ik met incomplete treinen zit die mogelijk voor altijd zo blijven omdat dit merk zijn beloftes niet nakomt.

mvg,
Gert

hapkin

Citeer@B_Modelbouw
Citaat
.en hun kwaliteit begint danig te slabakken...

CiteerVertel ...

Na bijna een week nadenken nog geen altijd antwoord gevonden.
Het zal dus zo erg nog niet zijn als je laat uitschijnen.


Dirk

2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

Metpetergaathetbeter

bij mijn weten steeds mooier, wel duurder maar beslist een referentie. Trouwens welke rijtuigen zoek je ? Anderzijds is kwa samenstellingen veel mogelijk als je eens zoeken gaat

Ik heb de I4AB(hetzelfde rijtuig LS 12123) maar die is toch een stukje mooier,gedetailleerder  en 4B(op vele plaatsen al uitgeput)  maar wel dubbel zo duur bijna maar die waren al lang op de markt .