Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

frustraties

Gestart door Dirky, 27 maart 2022, 19:52:18 PM

janieburton

#105
Het draadje zal wel vanzelf uitdoven.

Als een bepaalde posting racistisch of  antisemitisch  is dan moet die zeker verwijderd worden maar in alle andere gevallen kan dit een vorm van censuur zijn.

Maar ik kan me toch niet ontdoen dat sommigen hier op het forum zich "beter" voelen dan anderen.

Citaat van: Floris op 30 maart 2022, 12:52:45 PM
Citaat van: rgp op 30 maart 2022, 12:49:32 PM
Deze discussie is een openbaring omdat sommigen hun masker is afgevallen, en we nu ook weten hoe de verhoudingen modeltreinliefhebber / forum / (belgische) producent verkoper is.

Roland
leg eens uit aub?

Floris, Nederlanders en Belgen spreken toch dezelfde taal of niet? (afgezien van bepaalde woorden die een verschillende betekenis hebben)
 

dani

Citaat van: Martin Welberg op 30 maart 2022, 12:45:36 PM
Het is ook niet zo dat ik me dingen erg persoonlijk aantrek en me beledigd ga voelen, dus je mag van mij roepen wat je wilt.
ZO BLIJ dat we dit dan toch gemeenschappelijk hebben.  Er is nog hoop voor jou.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

Citaat van: janieburton op 30 maart 2022, 12:56:09 PM
racistisch of  antisemitisch
Daar doe ik niet aan !

Citaat van: janieburton op 30 maart 2022, 12:56:09 PM
Maar ik kan me toch niet ontdoen dat sommigen hier op het forum zich "beter" voelen dan anderen.
dat is geen nieuws toch
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Roderik

't Is hier net of de juf en de meester net van de speelplaats zijn en de vuilbakken staan al in de fik. ;D
Always be modelling!