Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Favoriete handelaars

Gestart door wisselstromer, 12 januari 2005, 12:51:01 PM

tonycabus

NonkelRonnie,
Bij MTE mag je -behalve op dinsdag- inderdaad zomaar binnenvallen en kopen of bestellen. En een babbel slaan. En raad vragen. Kost gene cent meer. Maar er wordt deze winter w?l druk ge- en verbouwd.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Tom

Hoe zit het nu eigenlijk met dat Brussels station onder neerpelt?
Tom

janjozef

En als ge geluk hebt staat den tony er

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tonycabus

Dat Brussels station h?? "Brussel West" gedoopt, en precies daaraan wordt nu druk gebouwd. Dit wordt Brusselse atmosfeer op z'n best: trams, bussen, treinen, in een dekor dat Brussel zeer goed benadert.
Andere "verbouwingswerken": de trambaan van "Le Centre" en het verkeer zelf in "Neerpelt"!
De moeite? Kom zelf kijken... en overtuig je.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Tom

citaat:
Geplaatst door tonycabus

De moeite? Kom zelf kijken... en overtuig je.

Ik ben al eens komen kijken, ik wacht tot het allemaal eens afgewerkt is.
Tom

Ludwig

Ik ben van omgeving antwerpen.
ik koop het liefst bij kelber .Verschooten vindt ik duur maar ze zijn wel behulpzaam , Baillien... daar heb ik mindere goede ervaringen mee
( doet wat uit de hoogte vind ik)
Chalumano daar heb ik goede ervaringen mee al vind ik wel dat ze het amerikaans materiaal een beetje opdringen.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

janjozef

Chalumano bestaat niet meer, is nu samen met Collectorsbank en heeft nieuw alle europese merken. Eveneens Marklin, en een stuk goedkoper dan Verschooten.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Koen

@Cota,

Met Collectorsbank heb ik goede ervaringen [:)]. Steeds bereid tot een woordje uitleg. En ja, Rik heeft inderdaad een voorkeur voor Amerikaans materiaal maar van hem heb ik al heel wat geleerd (heel wat technieken zijn universeel).
Toen ik mijn airbrush (in het toenmalige Chalumano)aangekocht heb, werd alles van naaldje tot draadje uitgelegd [:p]. Waar vind je zo'n service nog? Voor mij is het aspect vriendelijkheid een belangrijk aspect. Ik denk dat nog heel wat winkels hiervan iets kunnen leren. Wat Baillien betreft deel ik helaas uw mening [V].

Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Ik koop meestal mijn materiaal bij Verschooten,maar zoals men hier zegt,hij is idd duur,Ballien,daar kom ik niet meer,die denkt dat hij het warm water heeft uitgevonden,maar Kelber,die winkel weet ik niet zijn,kan iemand mij zeggen waar die is,dan kan ik daar ook eens gaan kijken.

DelticPower

Hoi allemaal,

meestal koop ik mijn spullen bij "de Spoorzoeker" in Borkel, onder Valkenswaard. Altijd gezellig, een praatje ,wat advies en Gratis Koffie. Dat doet een hollander lachen. Misschien soms iets duurder maar wel vlakbij. Wat niet op voorraad is wordt snel besteld en geleverd. Wouters in Bergeijk, dus ook net over de Belgische grens, heeft ook treinen (adviesprijzen) maar de rc-auto's en vliegtuigen zijn hier belangrijker. Bestellingen worden nooit uitgeleverd. Niet meer zo gezellig sinds de verbouwing. Soms bestel ik via internet bij Modellbahn Kramm in Hilden (D)[ur]http://www.modellbahn-kramm.com[/url] Bestellingen worden altijd perfect afgewerkt.

Groeten Jan Simons

bartie

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ik koop meestal mijn materiaal bij Verschooten,maar zoals men hier zegt,hij is idd duur,Ballien,daar kom ik niet meer,die denkt dat hij het warm water heeft uitgevonden,maar Kelber,die winkel weet ik niet zijn,kan iemand mij zeggen waar die is,dan kan ik daar ook eens gaan kijken.



Kelber:Broechemlei 21 te Ranst,tel.:03-485-76-22

Bart.

glamo

hoi ERWIN;

KELBER is zowat 44km bij jou vandaan,ga zeker eens een kijkje nemen het is de moeite. ik ben er zelf laatst geweest voor de produkten van HEKI te kopen.

mvg KURT
 

ERVIN

Ok? mannen,bedankt, ik ga dat zeer zeker eens doen.[;)]

Pol

Kelber heeft inderdaad knap materiaal aan standaardprijzen. Voor ombouw van materiaal naar digitaal kan je bij hem ook terecht! (Ik heb zelf weinig verstand van elektronica)
Jammer wel dat hij geen Roco kan ombouwen. Heeft iemand een idee waar ik oude Roco-loks kan laten ombouwen naar digitaal?

citaat:
Geplaatst door railbusje

Ik kom de laatste tijd geregeld bij Kelber in Ranst. Daar ben ik zeer tevreden over alhoewel zijn prijzen de standaard zijn, dus duurder dan Van Biervliet of Olaerts. Het is echter wel gemakkelijk dat je niet anderhalf uur moet rijden als je een probleem hebt met iets dat niet voldoet.

H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

T03

Hallo iedereen,

ik koop gewoonlijk mijn loc's en wagens bij Van Den Bosch in Jette (Brussel),op de ruilbeurzen van Vilvoorde en Woluwe.Hangt ook soms af van de aangeboden prijs. Naar Aachen gem. 1 keer per jaar.
Voor plasticcard ga ik naar Urbia in Vorst(Brussel) en evergreenprofielen in Halle.

Spoorse groeten
Marc
"I have a train riding in my brain"