Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Intermodellbau 2022 gaat niet door!

Gestart door loco, 01 maart 2022, 08:33:42 AM

loco

- Persbericht - Intermodellbau 2022 gaat niet door!

Nadat INTERMODELLBAU in november 2021 met succes had aangetoond dat veilige uitvoering ook in tijden van pandemie mogelijk is, was de verwachting van de april-editie groot. Dit blijkt ook uit de huidige kaartaankopen. Maar veel exposanten waren verontrust door de regelgeving en beperkingen van de afgelopen maanden. Zelfs kijken naar het openingsperspectief kan daar weinig verandering in brengen.

De vakbeurs heeft dan ook met pijn in het hart moeten besluiten om INTERMODELLBAU 2022 te annuleren. Hartelijk dank aan alle exposanten, ideeën en mediapartners die de community in april een persoonlijke en sfeervolle live-ervaring wilden bezorgen.

De volgende INTERMODELLBAU vindt plaats van 20 tot 23 april 2023 met een positieve kijk op de toekomst en meer planningszekerheid voor alle betrokkenen.

renstimpie

Spijtig!  Hopelijk in 2023 terug present!
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

Jurgen

Ik vind het jammer en ben tegelijk ook blij.

Omwille van mijn gezondheidstoestand was het praktisch moeilijk om te gaan, ik ben dus blij dat ik me hier geen zorgen meer over moet maken.
Mijn gezondheidstoestand wordt dit jaar nog opgelost en zal terug perfect worden, maar dat heeft tijd nodig. Tegen volgend jaar zal dat allemaal wel in orde zijn en kan ik als vanouds overal rondcrossen en de nodige ellebogen gebruiken wanneer ik opzij gedrumd wordt aan de magnifieke werkjes die er soms te zien zijn.

Het staat alvast in de agenda!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.