Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Artitec 2022

Gestart door eve, 02 februari 2022, 07:59:21 AM


rixke rail

Super ! Belgische DAF-bussen van NMBS en NMVB !  8)
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Metpetergaathetbeter

#2
beslist de prijs van het meest doordachte creatieviteit en deze hint https://www.mijnstad.be/sint-niklaas/de-oude-touring-wegenhulp-was-met-motor-en-zijspan/

ik weet/zie niet meteen of het om dezelfde motorfiets gaat maar de zijkar is toch frappant lijkend ;)

Alan On Track

Interessant, uit welk tijdperk is die bus? Of vanaf wanneer zijn ze inzetbaar?
Modelbouw is een kunst

Peter

Het mooiste en eindelijk....vind ik de tijdperk II auto's en voertuigen
Met vriendelijke groeten
Peter

RUNE

Daar zitten leuke dingen tussen die ik zo zou bestellen.  Nu maar hopen dat ze ook werkelijk te koop zullen zijn. :)
Ik had dat ook met de nieuwigheden van 2021, maar ja wacht nog altijd op een berichteje dat ze beschikbaar zijn  ???
We zullen zien (en wachten)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Alan On Track op 02 februari 2022, 10:27:02 AM
Interessant, uit welk tijdperk is die bus? Of vanaf wanneer zijn ze inzetbaar?
Het oranje dateert van 1980 dacht ik en die groene bus van den B(gingen die trouwens niet over in de NMVB? ) had dan bijna/stilletjes aan zijn carriere achter de rug dacht ik correct my if I am wrong !

Floris

Citaat van: RUNE op 02 februari 2022, 11:43:24 AM
Daar zitten leuke dingen tussen die ik zo zou bestellen.  Nu maar hopen dat ze ook werkelijk te koop zullen zijn. :)
Ik had dat ook met de nieuwigheden van 2021, maar ja wacht nog altijd op een berichteje dat ze beschikbaar zijn  ???
We zullen zien (en wachten)
ik vreet er al zowat tien jaar van dat er soms weleens iets mondjesmaat te koop is, dus uh ja, wie weet....

Metpetergaathetbeter


Cozzy

Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog