Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Amerikaans straatje in Parijs

Gestart door EddyK, 01 januari 2022, 15:03:17 PM

EddyK

Hallo,
Allereerst de allerbeste wensen voor 2022.
Ik ben bezig met een Amerikaans straatje nabij Parijs na te bouwen. :P
Hopelijk ooit compleet en met een trambaantje of een treinlusje erom heen.
Ik ben bezig met de gebouwen eerst na te maken in 3D in Sketchup en die vervolgens te printen met een harsprinter.
Er kruipt natuurlijk veel tijd in zowel in het tekenen en het printen. Maar nu en dan een beetje en we maken er een levenswerk van... :)
De stand tot nu toe:
Excuses voor de fotokwaliteit van de prints. ik werk met zwarte resin waardoor deze best eerst een grondlaagje krijgen. Ik heb er een foto van de tekening bij gezet om wat klaar te zien.
De schaal zou moeten HO zijn...










Vooral de gevels worden geprint, de rest wordt dan met andere technieken afgewerkt zoals karton, schuimkarton,....
Nog een hele weg te gaan...
Ik hou jullie op de hoogte

edit: admin... misschien past dit beter in de Scenery Topic? Kunnen jullie dit verzetten?

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D


Gerolf

Bijzonder knap werk. Ik volg het graag.

Citeeredit: admin... misschien past dit beter in de Scenery Topic? Kunnen jullie dit verzetten?

Mij lijkt dit perfect te passen in "ooit zal het klaar zijn". Je hebt het immers over langdurig, levenswerk, ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Wauw ... da's een knap stukje werk. Grote klasse. ;)
Groet Pierre.


Michael

Edward, dat is even een binnenkomer, prachtig werk erg mooi, blijf maar foto's posten ik blijf volgen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

sdz1976

Dit is idd meteen goed om ons van ons sokken te blazen en zet ook direct de juiste sfeer neer. 8) 8)



Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

perk

zeer knap, niet alleen het tekenen maar de afwerking ook

Driesel

Citaat van: EddyK op 01 januari 2022, 15:03:17 PM

Ik ben bezig met een Amerikaans straatje nabij Parijs na te bouwen. :P

Op deze uitspraak kwamen nog geen reacties, maar ik herken het spookhuis ('The Haunted Mansion', heeft ook veel weg van het huis uit 'Psycho').
Dus het is een plaats nabij Parijs waar een muis, samen met zijn andere vriendjes, de plak zwaait ;) (komt die er dan ook met zijn parade?)
En op het eind van de straat hoort dan nog een groot kasteel.  ;D

Goe bezig!


EddyK

Citaat van: Driesel op 04 januari 2022, 10:48:06 AM
Citaat van: EddyK op 01 januari 2022, 15:03:17 PM

Ik ben bezig met een Amerikaans straatje nabij Parijs na te bouwen. :P

Op deze uitspraak kwamen nog geen reacties, maar ik herken het spookhuis ('The Haunted Mansion', heeft ook veel weg van het huis uit 'Psycho').
Dus het is een plaats nabij Parijs waar een muis, samen met zijn andere vriendjes, de plak zwaait ;) (komt die er dan ook met zijn parade?)
En op het eind van de straat hoort dan nog een groot kasteel.  ;D

Goe bezig!
Aha, gij kent uwe wereld 8)
Iedereen hartelijk bedankt voor jullie reacties.