Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Piko H0 Neuheiten 2022 PDF

Gestart door eve, 30 december 2021, 13:48:19 PM


krispy

Staan mooie dingen tussen , dir type 97 is ni mis , die menbling rijtuigen , maar 70 euro , dat zijn LSM prijzen he :'(
Verder een bolneus
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

oebr

#2
merkwaardige / opmerkelijke keuzes qua modellen.
De 93 ziet er wel heel knap uit, ik kijk al uit naar een 94.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Gaspar

M6 rijtuigen : schaal 1/100  !!!  Is niet meer van deze tijd. Is wel in het hobby segment, maar toch. Spijtig.
 

gekendevent

de 18 set is voor de beginnende modelbouwer super-goed en goedkoop en voor de gevorderde speel-goed :)
oud gekende telefoon

Sicco

We moeten ook van die beginnende modelbouwers af joh, met hun startset ovaaltjes. Geen nieuwe aanwas meer, alleen nog maar modellen voor ons gevorderde grijze muizen. De laatste van ons zal het licht uit doen

mie mie mie

OlivierV

Wel een aantal leuke zaken van Piko, vooral die type 97, als die wat mooi wordt  (zoals de busjes) zal het een schot in de roos zijn, behalve enkele Roco-omschilderingen/ombouwlocs bestaat daar geen productiemodel van.

De i6-en vind ik een vreemde keuze, maar goed, iedereen heeft recht te maken wat hij wil.

Ik ben alvast enthousiast, dat was ik van die koepeltjes ook waarvan ik er nog geen enkele heb door op moment telkens andere prioriteiten.  ;D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter

ik dacht dat piko ook nog CFL Wegmann's had, misschien een idee om die Velo versie en die andere die al eens in de Blankbergen Express zat te gaan maken ? In het verleden al in Luxemburg op de markt gekomen maar onvindbaar

Sicco


Metpetergaathetbeter


OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 december 2021, 17:10:25 PM
ik dacht dat piko ook nog CFL Wegmann's had, misschien een idee om die Velo versie en die andere die al eens in de Blankbergen Express zat te gaan maken ? In het verleden al in Luxemburg op de markt gekomen maar onvindbaar
Die hebben ze inderdaad uitgebracht, ik heb er zo eentje, prachtig rijtuig, jouw idee lijkt me zeker interessant!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jacques D

Citaat van: eve op 30 december 2021, 13:48:19 PM
https://www.piko.de/KAT_PDF/99522.pdf

Mvg, Erik.

Als stoomliefhebber kijk ik uit naar die 97. Ik kan me enkel een transkit herinneren van Jocadis op basis van een Roco BR 93.
H0 2-rail en 3-rail + H0m&H0e - Digitaal
Hoofdzakelijk stoomlocs uit alle tijdperken met bijhorende wagens. Nadruk op België, Duitsland en USA + stoomtrams

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 december 2021, 17:15:28 PM
heb er ook nog geen  :-\
Ik heb een 73 en een 82 neus aan neus met elk een V4 plux + powepack.
Een iets duurdere kombinatie maar met een automatische, universele beugelkoppeling, een droom om mee te rangeren.

;)
Nota, decoders zonder sound met powerpack, geen probleem
Het staat vast dat een powerpack aangesloten op de Piko sounddecoder niet werkt.

bekie

#14
Zouden dat geen Maerklins zijn ? Een gevolg van de samenwerking bij de restauratie van een Duitse locomotief.