Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

pb models

Gestart door Metpetergaathetbeter, 18 december 2021, 22:26:20 PM

adrievans

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 mei 2022, 13:29:23 PM
en de baan van stroom voorzien en een loc ervoor ;)

En kwijlen of rivetten tellen  :P :'(
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

stoomlokje

toch minstens een  honderd-tal chinesekes erin plaatsen , want een lege bollende trein rendeert niet hé ;D ;D

Metpetergaathetbeter

#137
zo"n mooie wagens, verlichting en dan wat van die opzichtige lelijke ventjes daarin, een zonde vind ik dat, ik zou opteren wat minder maar van een betere afwerking(en zeker met verlichting)

Michael

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 mei 2022, 14:35:40 PM
zo"n mooie wagens, verlichting en dan wat van die opzichtige lelijke ventjes daarin, een zonde vind ik dat, ik zou opteren wat minder maar van een betere afwerking(en zeker met verlichting)

Ik ook, af en toe alvast wat zittende figuurtjes schilderen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

PBModels

PB Models kan al de eerste (handmonsters) kleur samples laten zien van de ICRmh rijtuigen.

Zie deze link :

https://pbmodels.nl/kleurensamples/

Deze zijn ook 25 juni te zien op de modelspoorbeurs te Houten in Nederland.

Michael

Dat ziet er strak uit.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

ik zie bij sommige trapje voor/ter hoogte draaistellen gaat dat geen problemen geven van zekere bochtradiussen ?

PBModels

Deze zitten op de draaistellen gemonteerd.
Dus draaien netjes mee met de draaistellen zelf.

oebr

onlangs de rijtuigen in het echt gezien en ik kan jullie hier alleen maar de positieve indruk die hier al de ronde deed bevestigen.
Da modellen zien er uit als de echte die met een verkleinstraal 87x verkleind werden, net zoals dat bvb ook bij LS of Brawa goed lukt. Misschien een rare opmerking, maar ik vind het een plus wanneer modellen een bepaalde echtheid uitstralen en het speelgoedachtige van een model doorbreken. Door de hoogwaardige specs mag de prijs/kwaliteit-verhouding bovendien zeker gezien worden.
Ook hebben ze bij PbM zeer vriendelijke en duidelijk capabele medewerkers die met veel enthousiasme hun producten voorstellen. (drie eigenschappen die in ons wereldje niet meer evident zijn helaas)
Ik heb dan ook enthousiast een stammetje besteld.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

PBModels


PBModels

#145
Ondertussen kan ik u melden dat Modeltreinexpress te Vlaardingen opnieuw de ACME BR 186 modellen exclusief laat produceren.
1 BR 186 010 geel blauw Benelux (deze zal qua kleur worden afgestemd op de kleuren van de PB models rijtuigen)

1 BR 186 219 groen zilver ICD voor de Intercity direct rijtuigen.

Op de facebook pagina van PB models vind u meer info of op de site van de betreffende winkel.

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

the_gold

Jammer genoeg geen Belgische variant

PBModels

1 BR 186 010 geel blauw Benelux

Die gaat toch netjes naar België?
Op de neus zit een sticker met het NS en NMBS logo.

Of u doelde op de BR 186 met de groene kop?

the_gold

Ik bedoelde inderdaad de groene