Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Jocadis 7208

Gestart door Peter, 15 december 2021, 10:09:10 AM

Peter

OP 2e hands be staat er een 7208 van Jocadis te koop .
Op dit moment staat het bieden al op 1000 euro.
Nee, ik moei mij niet met het  bod, nog de prijs maar...... :o
Met vriendelijke groeten
Peter

nmdsdiesel

Momenteel is er iemand die er 1500€ voor overheeft :-)
IB, 3 rail => 2 rail, NMBS TP III, IV & V

Metpetergaathetbeter

#2
en ik denk zelfs dat degene die hem verkoopt hier soms ook komt  ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 december 2021, 11:02:10 AM
en ik denk zelfs dat degene die heem verkoopt hier soms ook komt  ;)

Ik heb zelfs met hem reeds gehandeld tot beider tevredenheid,
maar als iemand er zo  een bedrag wil voor neertellen , is het hem toch van harte gegund, niet...?   ::)

Ik hoop voor hem dat het geen funbieder is, want op tweedehands kom je die vaak tegen!

;)

Metpetergaathetbeter


Rochevalien

Citaat van: Rangeerduivel op 17 december 2021, 12:21:56 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 december 2021, 11:02:10 AM
en ik denk zelfs dat degene die heem verkoopt hier soms ook komt  ;)

Ik heb zelfs met hem reeds gehandeld tot beider tevredenheid,
maar als iemand er zo  een bedrag wil voor neertellen , is het hem toch van harte gegund, niet...?   ::)

Ik hoop voor hem dat het geen funbieder is, want op tweedehands kom je die vaak tegen!

;)


WABLIEFT ? De startbieding is zelfs al vele malen hoger dan de originele prijs voor een afgewerkt model.  De verkoper heeft zelfs een advertentie op  2 dehands waar hij Jocadis modellen wil opkopen . Nu is wel duidelijk waarom.

Rangeerduivel

Tja that s business he Gerrit!

Vrije handel noemt men dat  ;D

;)

Metpetergaathetbeter

wellicht omdat hij sommige stukken dubbel had dacht ik

Michael

Ik heb gisteravond eens rondgekeken op dat 2de hands, ik vind dat daar best wel hoge prijzen worden gevraagd, voor 2de hands spullen, het lijkt wel of sommigen denken goud in de handen te hebben.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

59erke

Het probleem op 2de hands is ook dat tegenwoordig het merendeel van de zoekertjes van bedrijven en catawiki zijn waardoor de prijzen ook hoger zijn, natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen (jocadis)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Peter

Inderdaad.
Vanaf dat Catawiki op tweede hands verschenen is, zijn veel aanbiedingen een kleine ramp
Per uitzondering vind je er nog goede aanbiedingen (niet enkel modelspoor hé)
Met vriendelijke groeten
Peter

ronny-vdv

En als er per uitzondering een koopje te doen is, is deze binnen het uur verkocht  8)
Mvg,

ronny-vdv

bb67400fan

Ik denk te weten over wie het gaat. De persoon contacteert je in een privé-bericht met de vraag of je Belgisch materieel - Jocadis of LS Models - verkoopt. Naar eigen zeggen voor zijn verzameling, waarvan ook een zoekertje staat op zijn 2dehands. Maar een beetje later zie je dan hetzelfde object te koop verschijnen voor veel meer geld.. Verzameling of... handeltje stichten?