Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

ESU 2021

Gestart door oebr, 01 februari 2021, 01:52:30 AM

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

alfa624

ESU G 1000

Men kan daar een Belg van maken , ESU zal wel de moeite weer niet doen.
alfa

Rangeerduivel

Citaat van: alfa624 op 01 februari 2021, 13:22:24 PM
ESU G 1000

Men kan daar een Belg van maken , ESU zal wel de moeite weer niet doen.

Zeg nooit nooit!
Ze maken van de BR93 wel een Belg...allée, reeds enkele jaren terug toch beloofd!

Weet iemand trouwens of die type 98.040 al uitgeleverd is?



;)

ACFI

Staat nog altijd als te reserveren bij verschillende verkopers.

ACFI

Decapod

Hoeveel jaar staat die '98 nu al in aankondiging? Er zou ergens een technisch probleem opgedoken zijn, wat de productie zou vertraagd hebben, maar het begint nu wel erg lang te duren, niet?
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Rangeerduivel

Citaat van: ACFI op 01 februari 2021, 13:44:44 PM
Staat nog altijd als te reserveren bij verschillende verkopers.

ACFI
Citaat van: Decapod op 01 februari 2021, 13:49:25 PM
Hoeveel jaar staat die '98 nu al in aankondiging? Er zou ergens een technisch probleem opgedoken zijn, wat de productie zou vertraagd hebben, maar het begint nu wel erg lang te duren, niet?

@Steven,
Waarschijnlijk op school in dezelfde klas gezeten als dhr Piron van LSModels... ::)

@Thomas
Dat "technisch probleem" zal maar een uitvlucht zijn naar goed gelovigen toe, de BR 93 (Duitse versie) is er al jaren en daar was bij mijn weten geen enkel probleem,
Hebben wij niet hetzelfde gezien bij de HLR8040?

;)

Decapod

Citaat van: Rangeerduivel op 01 februari 2021, 13:54:20 PM
@Thomas
Dat "technisch probleem" zal maar een uitvlucht zijn naar goed gelovigen toe, de BR 93 (Duitse versie) is er al jaren en daar was bij mijn weten geen enkel probleem,
Hebben wij niet hetzelfde gezien bij de HLR8040?

;)

Tja, ik weet het niet Rudy. Vind het wel erg vervelend: de goesting om nog voorbestellingen te plaatsen vergaat me eerlijk gezegd. Ik wil best wel begrijpen dat het fijn is te weten als fabrikant op hoeveel geïnteresseerden je kan rekenen om te voorkomen dat je onnodig risico neemt, maar, als je het vertrouwen van een klant vraagt, dan moet je hem niet aan het lijntje houden. Dat is gewoon onfatsoenlijk. Allez, misschien ben ik ouderwets.

Ik heb zo ondertussen heel wat in bestelling staan ... . Dat bedrag begint ondertussen aardig op te lopen. Vrolijk word ik er alleszins niet van.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

modelbaanHO

Citaat van: Decapod op 01 februari 2021, 17:59:54 PM
Ik heb zo ondertussen heel wat in bestelling staan ... . Dat bedrag begint ondertussen aardig op te lopen. Vrolijk word ik er alleszins niet van.
Dat is bij mij niet anders...
En al heb je zaken in bestelling staan: nog altijd geen garantie dat je de spullen zal krijgen.
Zo had ik een set van MW gereserveerd. Wanneer ik vorig jaar mijn reservaties nakeek bleek dat de betreffende set volledig van de website was verdwenen.
Mijn reservatie stond er nog wel, maar ik kon niet meer doorklikken naar het item zelf.
Ik heb dan een mail gestuurd naar de winkel en heb als antwoord gekregen dat er meer reservaties waren dan er sets waren geproduceerd en dat ik uit de boot was gevallen.
Maar geen nood: wanneer MW een rerun zou doen, dan was mijn reservatie nog altijd geldig... 't is en blijft natuurlijk Models World / LS Models.

Ondertussen zie ik ook dat de Belgische type 1 van TRIX blijkbaar op verschillende plaatsen is uitgeleverd. Ik heb dat model ook gereserveerd, maar krijg taal nog teken van de winkel dat het zal worden geleverd. Moet ik nu weer een mailtje sturen ???

(deze opmerkingen horen eigenlijk niet in dit draadje thuis, sorry daarvoor)

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Rangeerduivel

"van horen zeggen" dat enkel de AC modellen zijn uitgeleverd en dat de Trix-rijders nog wat geduld moeten oefenen, klopt dat? :-\

;)

SuSke

Citaat van: Rangeerduivel op 02 februari 2021, 13:08:06 PM
"van horen zeggen" dat enkel de AC modellen zijn uitgeleverd en dat de Trix-rijders nog wat geduld moeten oefenen, klopt dat? :-\

;)

Ik ga mijn Trix deze week ophalen...  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Decapod

Citaat van: modelbaanHO op 02 februari 2021, 12:42:31 PM
Ondertussen zie ik ook dat de Belgische type 1 van TRIX blijkbaar op verschillende plaatsen is uitgeleverd. Ik heb dat model ook gereserveerd, maar krijg taal nog teken van de winkel dat het zal worden geleverd. Moet ik nu weer een mailtje sturen ???

Van hetzelfde hier ... al gemaild en antwoord gekregen dat mijn voorbestelling zeker wordt 'behandeld'. Ze zouden uitgeleverd worden eind-januari/februari was het laatste bericht. Ben eens benieuwd.

Enfin, back to ESU, waarvan de 98 al drie jaar in voorbestelling staat  ::) .
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

vlummens

Type 1 van Trix staat hier thuis van vorige week woensdag (de 27ste).
Jan Vlummens  (http://www.vlummens.net/)
- HO 2rail, analoog en digitaal met IB, NMBS & USA
- Live Steam 7"1/4 184mm
- Lid Lierse Modelspoorwegen en Stoomgroep Turnhout