B-Models 2021

Gestart door oebr, 27 januari 2021, 08:51:57 AM

Rangeerduivel

Inderdaad, veel sterkte Jurgen, en vooral; Er zijn in het leven veel belangrijker dingen dan modeltreinen, al denken sommigen daar jammer genoeg anders over! ::)

;)

BD1701

Ben heel tevreden dat er eindelijk weer Traxx locomotieven komen, met de juiste details voor wat de zijkant enzo betreft. En er zijn ook veel Traxxen hier bij ons te zien die we nog nooit in model gehad hebben, en het brengt bovendien extra kleur op de modelbaan. En ook was het de laatste tijd behoorlijk stil voor wat de Traxx betreft bij de andere fabrikanten. Dus ik kan alleen maar blij zijn, en hopen op nog veel mooie modellen.

Driesel

Citeermet de juiste details voor wat de zijkant enzo betreft
Voor de rode 186 338 is de omschrijving in de folder alvast fout: die heeft drie zijpanelen.

Bij de 186 496 (DB Cargo Belgium - Wissel eens van spoor) staat geen omschrijving over de zijwanden: deze moet de vlakke wand hebben.

filosoofke

Is eigenlijk alles al uitgekomen dat aangekondigd was in 2020? Ik heb denk ik nog steeds de 2378 in bestelling staan  ???.
Maar anders nog wel een mooi aanbod  :)

svvander

Citaat van: Driesel op 29 augustus 2021, 19:40:51 PM
Voor de rode 186 338 is de omschrijving in de folder alvast fout: die heeft drie zijpanelen.

Bij de 186 496 (DB Cargo Belgium - Wissel eens van spoor) staat geen omschrijving over de zijwanden: deze moet de vlakke wand hebben.

Welke folder? In de folder staan alleen foto's van de echte loc's...
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

mardig23

Deze folder is voor mijn bankrekening een ramp :o
Mvg Karl

the_gold

Dat kon ik al vermoeden Karl...

D_Loc

Ik zie dat er een foto van mij is gebruikt maar dat was misschien niet de meest handige keuze voor deze loc, het betreft namelijk de CFL 1819 (die in werkelijkheid de 1810 is maar waarbij 0 in een 9 is aangepast).
De echte 1819 had namelijk een wapen: Prince Henri. Dit wapen zat uitzonderlijk aan de rechterkant (bij de meeste andere locs met wapen zat het wapen links).
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Sicco

Ja nou zonder wapen kan ook (zie de foto's in de folder), maar ik heb al een reactie gestuurd dat mét net even een andere loc maakt.
En qua nummers, de 1809 is bovendien de andere in deze versie, maar dat zijn keuzes..... zo makkelijk is dat niet met slechts 20 nummers

D_Loc

Citaat van: Sicco op 30 augustus 2021, 07:11:49 AM
Ja nou zonder wapen kan ook (zie de foto's in de folder), maar ik heb al een reactie gestuurd dat mét net even een andere loc maakt.
En qua nummers, de 1809 is bovendien de andere in deze versie, maar dat zijn keuzes..... zo makkelijk is dat niet met slechts 20 nummers
Nope, de foto in de folder is een bewerkte foto van de 1810
Dit is het origineel: https://flic.kr/p/k8X3U7
Dirk

Sicco

Ow.
Nou nog maar een reactie sturen dan

Sicco

Citaat van: Driesel op 29 augustus 2021, 19:40:51 PM

Dat staat er toch ook?

PeterVG

Sicco

Ik was even in verwarring door de opmerking over de trucagefoto, maar het klopt wel. De 1819 reed de eerste jaren na aanbrengen van de toen nieuwe cijfers en ovalen CFL-logo zonder het wapen, tot medio jaren tachtig. Iets van tien jaar dus

Zie: https://models-world.eu/nl/uitverkocht/64-gebleekte-t-shirts-met-korte-mouwen.html
foto LS Models

Dat is de versie die nu gemaakt wordt, specifiek voor die periode. Een versie m';et wapen is vast voor later

D_Loc

Oké, dan heb ik niets gezegd ;D
Dirk