Nieuws:

Nu in MSM 251 DOSSIER: De NMBS M4-rijtuigen van Treinshop Olaerts

Hoofdmenu

Viessmann 2021

Gestart door ronny-vdv, 23 januari 2021, 00:29:32 AM

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

Rangeerduivel

Ieder zijn meug natuurlijk, maar ik zag liever het vorige model, alhoewel ik die van mij twee weken geleden verkocht heb.
Het is knap om dat zien te werken, maar op 2 min ben je er op uitgekeken, net zoals een trein die op een ovaal alsmaar rondjes draait!
Maar als je 't wil hebben is 't natuurlijk een 'hebbeding'...

;)

svvander

Inderdaad nen hele leuke... is dat dezelfde die ze hier gebruiken?
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Rangeerduivel

Citaat van: svvander op 23 januari 2021, 07:29:48 AM
Inderdaad nen hele leuke... is dat dezelfde die ze hier gebruiken?

Van deze weet ik het niet, maar van het vorige model was er een Infrabel-versie, en die had ik.
Ik heb op een opendeurdag bij Amsac ook de echte machine gezien en een ruime uitleg gekregen van de operatoren.

;)

evan

De Unimat S4 is ook in Belgie bij aannemer Taveirne, maar niet met Pantograaf voor Elektrische tractie. 

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

svvander

Misschien komt deze zonder panto er dan ook nog wel op termijn. Hoe meer ik deze bekijk, hoe leuker ik hem vind... al is 'm wel maar heel beperkt inzetbaar op de baan, tenzij je blijvend wenst uit te beelden dat er aan de sporen wordt gewerkt.
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Elgar

In de Märklin catalogus stond hetzelfde model geloof ik?

Van de week heb ik een gelijkaardige machine zien passeren, maar is niet helemaal hetzelfde.
Op de foto hieronder is een UNIMAT 08-4x4/4S, hetgeen in model wordt uitgebracht een 09-4x4/4S.

Voor degenen die hun onderstopvaardigheden willen oefenen: https://www.plassertheurer.com/de/mediathek/tampinggame.html  :)

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992