Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Digishop Van Biervliet

Gestart door Bonaza, 08 januari 2021, 18:26:23 PM

Rangeerduivel

Citaat van: SuSke op 16 januari 2021, 12:22:48 PM
de gevraagde link naar de post: https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,19190.0.html


Citaat van: doomslu op 16 januari 2021, 13:06:27 PM
Ik heb de indruk dat de kaart leeg is...
Of zie ik iets niet?


Hier de link naar de kaart: https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zQPfUOaGOldg.kv8qfEM6Xh6g

Dit is niet de kaart die ik bedoel,
Dit is een kaart/topic dat ooit is gestart door Knibbelknabbel en in een vlaag van woede(/of zinsverbijstering?)heeft hij alles terug gewist.
Later is een andere kaart opgemaakt , ik dacht dat OlivierV daar de medehand in had,
maar ik ben nu niet 100% zeker of op die 2.0 versie de handelaren opstaan... :-\

;)

Metpetergaathetbeter

mogelijks een oplossing om gezaag in hun winkel te vermijden van ..,..,.........

Rangeerduivel

#92
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 januari 2021, 17:55:42 PM
mogelijks een oplossing om gezaag in hun winkel te vermijden van diegenen die er hier op dit forum ook niet kunnen mee stoppen! ::)

;)

Stef71

Toch een spijtige zaak,  wie in hartje west Vlaanderen woont mag nu toch een eindje rijden om nog een fysieke modelspoorwinkel te kunnen bezoeken. Met uitzondering van Guy Vincke in Oostende.



wouterdt

Je kan je afvragen als je geen winkel service meer krijgt, niemand meer mag bereiken, de verzending ongeveer evenveel kost, waarom je dan niet gewoon bij Lippe bestelt waar het waarschijnlijk nog is goedkoper is...
Nu zien we wel al jaren dat VBV zich meer toespitst op eigen productie dan op Marklin dozen verkopen  ;D
Ik denk wel dat een winkelier wat verder kijkt dan 1 jaar corona, en dat hij misschien liever fabrikant wordt.
Just my 2 cents.

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Ludwig

Als Van Biervliet deze weg inslaat met het oog op de toekomst dan is het voor iedereen op termijn misschien wel een goede zaak.
We zij al teveel modeltrein zaken verloren.
We kunnen alleen maar hopen dat er niet meer aan de hand is.
De webshop stelt me nu nog wel teleur, hopelijk komt er vlug verbetering in.
Problemen met uitgeleverd materiaal zou toch vlugger en beter opgelost moeten worden, een beter communicatie zou al veel zijn.
Maar laat ze even de tijd om alles op poten te zetten, dan zien we wel verder.

Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Metpetergaathetbeter

maar ik koop toch nog altijd iets wat ik gezien heb en niet op foto  ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


oli 11/01

En hoe kunnen we dat invullen ??

Rangeerduivel

Citaat van: oli 11/01 op 17 januari 2021, 13:24:45 PM
En hoe kunnen we dat invullen ??
Gewoon een mailtje doen naar de starter(s) van dit kaarttopic, zij doen het nodige, zelf kan je er niks op plaatsen...

;)

doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 17 januari 2021, 13:44:48 PM
Citaat van: oli 11/01 op 17 januari 2021, 13:24:45 PM
En hoe kunnen we dat invullen ??
Gewoon een mailtje doen naar de starter(s) van dit kaarttopic, zij doen het nodige, zelf kan je er niks op plaatsen...

;)
Ik denk dat het Michaël is die de kaart heeft gemaakt.
Klopt dat Michaël? Mogen we jou onze adressen doorsturen?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Net extra info gekregen van VBV via mail ,

Beste klanten ,
hierbij nog wat extra info over Van Biervliet versie 2.0 :
'Van Biervliet' blijft bestaan !

Onze fysieke winkel sluit, maar we schakelen over naar een "digitale winkel".
Hier zullen alle artikelen die we in onze winkel in stock hebben opkomen en
kan u dus alles bekijken. (elke dag plaatsen we nu artikelen erbij)

U kan nog altijd bestellingen plaatsen, alsook nieuwigheden reserveren via e-mail : info@vanbiervliet.com

Deze kan u op onze afhaalmomenten komen ophalen
vaste dag is donderdag van 14u tot 17u + extra dagen (zie website)
Of u kan alles laten opsturen

Ook alle uitleg kan u op die dagen komen vragen van de bij ons aangekochte producten, evenals het afgeven / ophalen van reparaties / ombouw / garanties / insider bons / etc..

Kleine onderdeeltjes kunnen nog ter plaatse aangekocht worden zoals fiches, draad, lampjes, wieltjes, decoders

De punten op de winkel-bonus-kaart blijven geldig (zijn niet vervallen) , echter worden er nu geen nieuwe punten meer bijgevoegd.
De gespaarde punten kunnen in onze depot tijdens de ophaalmomenten ingeruild worden.
Deze producten staan ter plaatse uitgestald in een vitrinekast en we bekijken om deze ook online op de website te plaatsen. U kan deze dan ook laten mee opsturen met uw bestellingen.






Wij zullen op regelmatige basis nu nieuwsbrieven versturen met de info, nieuws, acties en extra ophaaldata.
Indien u deze info mails wenst te ontvangen, gelieve u dan in te schrijven via deze link : Van Biervliet 2.0 nieuwsbrief
Ook al bent u ingeschreven voor de huidige nieuwsbrief.



oli 11/01




CiteerIk denk dat het Michaël is die de kaart heeft gemaakt.
Klopt dat Michaël? Mogen we jou onze adressen doorsturen?
Misschien de info's  op Ferrovia van Jerry nemen om de kaart up to daten

https://ferrovia.be/Annuaire_Web.php