olie vaten, gasflessen, bloembakken z-m

Gestart door belair, 24 oktober 2006, 12:47:17 PM

loebaske

#30
Alle? Gerolf, dan kun je ook al een bedrijfje beginnen, ikke ben alvast klant voor je bloembakken....
Laat ze maar komen h?....   Grietje [;)]

Gerolf

#31
citaat:
Geplaatst door loebaske
Alle? Gerolf, dan kun je ook al een bedrijfje beginnen, ikke ben alvast klant voor je bloembakken....
Dat is mijn malleke

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

belair

#32
Wat zijn de afmetingen ongeveer Gerolf?
mvg
Luc

loebaske

#33
Gerolf...als je aan het gieten bent, giet dan eens wat bloemekes voor mij [;)]

belair

#34
Eric, ik ben juist terug van Duitsland en heb er al mijn bloemekes meegebracht voor m'n bloempotten. Busch Margeriten HO 1207, 120 bloemen voor ?6.49.

Gerolf

#35
citaat:
Geplaatst door belair
Wat zijn de afmetingen ongeveer Gerolf?
Hoogte 15mm. Dit is misschien ietsje t? op schaal (130,5cm) [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

belair

#36
Ik heb ondertussen al eens geprobeerd om de bloembakken te maken, hier een voorbeeld van het eindresultaat.





Luc

Kedeng Kedeng

#37
Zeer geslaagd Luc echt waar [8D].

ERVIN

#38
Amaai nog niet, je levert prachtig werk, nog even en je kan een eigen zaak beginnen, en ik zal dan zeker een goede klant van je worden.[;)]

Tom

#39
Amai, ziet er praachtig uit.
Ik geloof dat je met zo'n draaibank veel kunt maken.
Tom

belair

#40
Met een beetje fantasie kun je er inderdaad veel mee maken. Hij is wel van mijn werk, maar als je op je werk woont heb je daar altijd tijd voor, niet? [:D]
Luc

tonycabus

#41
Beginneling[;)]
OK, Luc is niet ?cht aan zijn proefstukje toe, hij bouwde R/C-helikopters. Maar dit is wel een 'vliegende start' in modelspoor, Luc! Amai!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Clemens

#42
Wow! dat is echt priegel werk, ik ga zelf binnekort ook bloembakken maken voor station Amersfoort, allen deze komen onder de ramen te hangen[:D] ( Ik ben de naam van dat type bloembak kwijt [:p] )

belair

#43
hangbakken [:D]
sorry kon het niet laten Clemens.
Luc

Clemens

#44
citaat:
Geplaatst door belair

hangbakken [:D]
sorry kon het niet laten Clemens.
Luc


Haha ok [:p]