Overweg huisje Baasrode

Gestart door mahtoska1, 15 augustus 2020, 16:16:27 PM


DFS

Opmeten via de satelliet foto op google earth?

bellejt

heb ik ergens al eens beantwoord dat het best is om een mailtje naar de club te sturen die daar de baan en dat stelpunt uitbaat.

https://www.stoomtrein.be/nl

Thommy

Citaat van: mahtoska1 op 15 augustus 2020, 16:16:27 PM
Heeft er iemand de afmetingen van het overweg huisje in Baasrode (of een gelijkaardig overweg huisje)?
https://www.google.be/maps/@51.0289998,4.1798586,3a,49.1y,22.18h,93.83t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSkoFVfT9pE1AoJ2ooaQccw!2e0!7i13312!8i6656?hl=nl&authuser=0

Als je de stenen telt, kun je redelijk goed weten hoe groot het is. Heb ik bij bouwwerkjes ook gedaan omdat ik dacht dat m'n metingen niet correct waren
Greetz

Thommy

Klaas Zondervan

Zou er niet iemand zijn die daar in de buurt woont en er even een meetlint langs legt?

perk

Ik had in navolging va de andere tread Peter al de afmetingen gestuurd.   Er staat trouwens nog zo een huisje iets verder op de baan dat iets pittoresker is.
Vorig jaar heb ik dat nagemaakt.

Stuur me even je email address via PM en ik email je alles wat ik daarover heb.

Patrick

Floris

#6
@ klaas: hoeft toch niet, inderdaad gewoon even in maps meten. Tis 4 meter lang en 2,5 meter breed.
paar screenshotjes in cad meppen en een beetje schalen en overtrekken... Ok, de wand met de deur weet ik niet helemaal maar t zal dr niet grof naast zitten.
EDIT: maten zijn in 1:87 trouwens. kan de boel ook zo even verschalen of als pdf sturen oid, das 3 klikjes ofzo. Zie nu pas dat Pieter in spoor Z bezig is. ;D

huisje baasrode3 by Floris Dilz, on Flickr

en met een zootje maten dr bij, zo is er denk ik aardig van te bouwen...
huisje baasrode4 by Floris Dilz, on Flickr

Klaas Zondervan

Kijk, Floris weet van doorpakken.

mahtoska1

Bedank allemaal om me hierbij te helpen. Met de afmetingen van Floris en Patrick kom ik al een heel eind verder.


Hopelijk binnenkort het resultaat...

Floris

ben benieuwd! 8)
Mocht je de maten nog in een andere schaal willen laat t even weten, regel ik zo voor je. Tekening verschalen is minder werk dan alles omrekenen zegmaar :P