Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

MSM 201

Gestart door Michael, 21 maart 2020, 21:17:00 PM

evan

Ze komen maar 2 maal per week dus kans dat het ergens opzij ligt is groot.


https://www.bpost.be/nl/2020/nl/particulier/rondleiding
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

stoomlokje

Als je op de website van Bpost kijkt , dan zal je zien dat voor ons tijdschrift geld: "MAG" ,en dat dis dus dagelijks in de bus kan aankomen.
grtjs,
Saskia

Jurgen

Citaat van: stoomlokje op 03 april 2020, 14:10:42 PM
Als je op de website van Bpost kijkt , dan zal je zien dat voor ons tijdschrift geld: "MAG" ,en dat dis dus dagelijks in de bus kan aankomen.
grtjs,
Saskia

Dan moet ik je toch teleurstellen Saskia, want ons magazine verschijnt niet wekelijks en zal dus enkel op 2 dagen van de week bezorgd worden.
Enkel magazines die wekelijks verschijnen kan je alle dagen verwachten.

We kunnen veel willen, maar een wekelijkse MSM is toch net iets te veel van het goede denk ik.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: Jurgen op 03 april 2020, 16:06:15 PM
We kunnen veel willen, maar een wekelijkse MSM is toch net iets te veel van het goede denk ik.  ;D

Alhoewel...nu Luc D. met pensioen is moet dat wel kunnen mijgedacht...! ;D

;)

stoomlokje

Heb het zojuist nog eens nagezien bij de Bpost over leveringen vanaf maart 2020.
Dan moet je toch eens kijken op de 4 è regel onder de benoeming" Tijdschriften" en daar staat niets over uitgifte aantal / maand of week.
Volgens mij staat daar toch een iets afgebeeld als ons tijdschrift, en levering ma-vr.

evan

Citaat van: stoomlokje op 03 april 2020, 17:05:30 PM
Heb het zojuist nog eens nagezien bij de Bpost over leveringen vanaf maart 2020.
Dan moet je toch eens kijken op de 4 è regel onder de benoeming" Tijdschriften" en daar staat niets over uitgifte aantal / maand of week.
Volgens mij staat daar toch een iets afgebeeld als ons tijdschrift, en levering ma-vr.

Saskia uit de link die ik daarstraks gepost heb:


Niet-dringende post wordt voortaan 2 keer per week bedeeld:

Non-Prior-zendingen
Reclamezendingen (geadresseerde zendingen, huis-aan-huis en folders)
Tijdschriften die niet wekelijks verschijnen
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

krispy

GEDULD is een mooie deugd , ook tijdens deze sombere dagen , zolang men maar gezond is en kan blijven
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 03 april 2020, 17:02:42 PM
Citaat van: Jurgen op 03 april 2020, 16:06:15 PM
We kunnen veel willen, maar een wekelijkse MSM is toch net iets te veel van het goede denk ik.  ;D

Alhoewel...nu Luc D. met pensioen is moet dat wel kunnen mijgedacht...! ;D

;)
Als jullie allemaal in plaats van hier zitten te leuteren eens die baan afwerken, dan kunnen we dat overwegen.  ;D ;D ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

stevend

er wordt maar enkel geleuterd tijdens de pauze he Luc...

evan

Citaat van: doomslu op 03 april 2020, 18:31:58 PM

Als jullie allemaal in plaats van hier zitten te leuteren eens die baan afwerken, dan kunnen we dat overwegen.  ;D ;D ;D

Ge moest ns weten waar ik allemaal mee bezig ben :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

erik de noorman

IK ook Evan ik neem dat letterlijk ik blijf in mijn kot tot grote ergernis van mijn vrouw. ;)

Erik.

Johnnytrein

Eric, oei is jouw vrouw niet tevreden met je dagelijkse constante aanwezigheid?  ???
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Koen

Citaat van: erik de noorman op 03 april 2020, 22:30:20 PM
IK ook Evan ik neem dat letterlijk ik blijf in mijn kot tot grote ergernis van mijn vrouw. ;)

Erik.

Goh, hier valt dat nogal mee. Ik heb de afspraak dat ik in de week tijdens het thuiswerk op het eerste verdiep blijf. Ik kom dan enkel naar beneden voor de noodzakelijke behoeften zoals eten, drinken, ...
's Avonds maken we onze avondwandeling en daarna doet iedereen wat hij of zij wil.
Dit werkt behoorlijk goed  :).
Het is al een goede voorbereiding op mijn pensioen  ;D.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Herwig

#118
en voor sommigen is het overnachten op den oprit naast de brievenbus, in een slaapzak, voor als  hét  alsnog voor dag en dauw zou toekomen ...

erik de noorman

Johny in mijn kot bedoel ik mijn hobbyruimte dus mijn vrouw ziet mij niet veel. In de voormiddag gaan we wel samen wandelen. Dan is het tuintijd, hobbytijd, diner,hobbytijd tot 22:00 en dan nog een beetje TV.
Voordeel van de coronavirus is dat de werken aan de uitbreiding Kapelle op den Bos goed op schieten.

Erik.