heb een vraag

Gestart door nick_9450, 27 september 2006, 15:33:46 PM

nick_9450

ik rijd al  van men 7 jaar met marklin .
Nu ik 16 ben ,ben ik digitaal begonnen en werk ik met materiaal van nmbs heb een moblie station en c-rails  
nu mijn vraag  ik heb een mooi serie77 van mehano zien staat  maar mijn vraag nu kan deze op mijn rails rijden  zo niet  wat zou ik hier moeten voor doen

greetz nick

Anarchy

Elke loc voor het AC of 3-rail systeem zal op je baan werken. Dus gewoon even navragen voor een 77 in AC of 3-rail bij je handelaar.

Greg

Normaalgezien mag je geen problemen hebben met een loc van een ander merk.Gewoon even kijken of het 3-rail is en liefst ook met decoder [:D].
En dan kan het geen probleem meer geven.(normaalgezien)
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

nick_9450

oke zal er zeker op letten
bedankt

greetz nick

JoVer

Nick,

geen probleem om met eender welk merk te rijden op een M?rklin baan. Ik heb zelf locs van M?rklin (uiteraard [:D]), Roco, Fleishmann, Mehano, LS Models (bijna toch [:p]), Lima (eigen ombouw [^]), Olaerts...

Zoals sommigen al zegden: let op de sleper (wat soms een "pantograaf onderaan" [:0] wordt genoemd) en uiteraard de decoder. Hoewel je die meestal ook achteraf kan inpluggen.

Jo.

Steven86

citaat:
Geplaatst door nick_9450

ik rijd al  van men 7 jaar met marklin .
Nu ik 16 ben ,ben ik digitaal begonnen en werk ik met materiaal van nmbs heb een moblie station en c-rails