M6 rijtuigen Marklin - LS Models

Gestart door ERVIN, 18 augustus 2019, 11:25:43 AM

modelbaanHO

Citaat van: mardig23 op 18 augustus 2019, 13:34:04 PM
De huidige IC direct stam is ééntje van 6 rijtuigen in een 186-sandwich met angletrains of NS 186. Deze kan worden verlengd naar 7 rijtuigen vanwege een tekort aan capaciteit. Deze hebben de NS/B logo's, en het zijn deze die ik zou willen hebben ::)

Doe maar +1
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Metpetergaathetbeter

#16
Citaat van: Rangeerduivel op 18 augustus 2019, 12:49:48 PM
Onze voorzitter (Amsac) heeft een filmpje opgenomen van een Classix-stam die op volle snelheid (geduwd) over zijn Marklin baan scheurt zonder de verwachte ongelukken!
Ik weet wel uit ervaring dat ze goed moeten "gerodeerd" worden/
het aantal wagons durft al eens afwijken in samenstellingen, tja ook ik zag dat filmpje,reden langs het zoldergat, echt een hartaanval nabij.OP M-rails, misschien ging hij i.p.v  Spanje, naar Hollywood op vakantie om daar special-effects aan te kopen. ;D ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 augustus 2019, 17:38:16 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 18 augustus 2019, 12:49:48 PM
Onze voorzitter (Amsac) heeft een filmpje opgenomen van een Classix-stam die op volle snelheid (geduwd) over zijn Marklin baan scheurt zonder de verwachte ongelukken!
Ik weet wel uit ervaring dat ze goed moeten "gerodeerd" worden/
het aantal wagons durft al eens afwijken in samenstellingen, tja ook ik zag dat filmpje,reden langs het zoldergat, echt een hartaanval nabij.OP M-rails, misschien ging hij i.p.v naar Spanje, naar Hollywood op vakantie om dat special-effects te kopen. ;D ;)

Desbetreffend filmje. Let wel, niet met kortkoppelingen. Op het cirquit ligt ook 1 heel erg korte bocht ...

https://www.youtube.com/watch?v=3MTMctvjNuw

Laat die Marklins links liggen. Die classix kunnen de gewone rijtuigen er wel door, stuurrijtuig is niet alles. Draaistellen hebben een plastiekerige uitstraling. Best is die eens te overspuiten met mat grijs. Volgens mij is dat een hemelsbreed verschil. Qua rijgedrag is zoals eerder geschreven: roderen is de boodschap.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

Bedankt voor het filmpje en de info Olivier.  ;)