Auteur Topic: Vloerbaan  (gelezen 53814 keer)

Offline svvander

• Forumlid
  • Voornaam: Sven
Re: Vloerbaan
« Reactie #75 Gepost op: 10 november 2019, 10:47:21 am »
Verdorie... knap. En als ik iets stouts mag zeggen (echter zo niet bedoelt, maar het zal wel zo overkomen): wat een contrast met het vloerbaantje. Ik kan niet wachten tot je ons laat weten tot het een "vaste" baan wordt. Ik blijf het volgen. (En ik pik ondertussen veel tips  8) ).
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI

Offline Floris

• Forumlid
  • Voornaam: Floris
« Reactie #76 Gepost op: 10 november 2019, 16:25:18 pm »
jaaaaa sfeertje!  8)

Offline Alan On Track

• Forumlid
  • Voornaam: Alan
« Reactie #77 Gepost op: 10 november 2019, 21:19:40 pm »
Wel, Sven, ik kan ook niet wachten tot ik ooit aan het 'grote' werk kan beginnen. Ik wemel van de ideeën en droom al jaren om eens aan een echte baan met volledig landschap te werken, maar kom twee dingen te kort: tijd en plaats  ;D  Daarom hou ik het nu even bij kleinere diorama's. Misschien niet zo mooi als een echte baan, maar ik ben er tervreden mee. En wie weet vinden deze knutselwerkjes ooit een vaste plats  ;) Ach
Modelbouw is een kunst

Offline Floris

• Forumlid
  • Voornaam: Floris
« Reactie #78 Gepost op: 10 november 2019, 22:37:29 pm »
och, ben met mijn industriebende ook op een studentenkamer begonnen, paar jaar lang alleen losse gebouwen gemaakt voor er uberhaupt een modelbaan was. Het ligt er een beetje aan wat voor thema je bouwt, maar bij iets industrieels of stedelijks waar gebouwen veruit het meeste werk zijn is dat prima te doen.
Ondertussen is losse diorama's bouwen ook lang niet verkeerd, omdat daar toch alle stappen van scenerybouw in zitten en voor je aan een grote baan begint heb je voor al die stappen al een prima niveau bereikt qua ervaring.

Offline svvander

• Forumlid
  • Voornaam: Sven
« Reactie #79 Gepost op: 10 november 2019, 23:10:29 pm »
Wel, Sven, ik kan ook niet wachten tot ik ooit aan het 'grote' werk kan beginnen. Ik wemel van de ideeën en droom al jaren om eens aan een echte baan met volledig landschap te werken, maar kom twee dingen te kort: tijd en plaats  ;D  Daarom hou ik het nu even bij kleinere diorama's. Misschien niet zo mooi als een echte baan, maar ik ben er tervreden mee. En wie weet vinden deze knutselwerkjes ooit een vaste plats  ;) Ach

Ik begrijp wat je bedoelt hoor... de 3 gouden regels voor elke modelbouwer: tijd, geld en plaats  ;D. Ik vind het gewoon zonde om zoveel moois niet "ten toon gesteld" te zien. Maar het moet vooral jouw hobby zijn. En ik ben al blij als ik hier van alles zie voorbijkomen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI