Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

M6'en van Waalse afkomst

Gestart door tonycabus, 22 september 2006, 16:27:41 PM

13erke

Wow[:0][:0][:0],

heel mooi gedaan Daniel!

Tom

Waw, dat ziet er heel mooi uit, echt prachtig. [^]
Mooie brug trouwens, een grote modelbaan aan het bouwen?

Er was op de modelspoorexpo een stand waar een merk de M6's aan kondigde voor 2007.
Tom

janjozef

ja heel schoon dat is wel het minste dat we kunnen zeggen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Tom

Waw, dat ziet er heel mooi uit, echt prachtig. [^]
Mooie brug trouwens, een grote modelbaan aan het bouwen?

Er was op de modelspoorexpo een stand waar een merk de M6's aan kondigde voor 2007.



Welk merk dan?

Kedeng Kedeng

Schoon Daniel,
Was op de MSM expo ook opzoek naar dubbeldeksrijtuigen om M6 te maken maar vond er geen
Of ze waren wat te duur.

daniel

In mechelen heb ik een paar folders gezien op het stand van TSD of Train Technology. Blijkbaar zal BreMod Exclusiv met M6'en komen. Meer weet ik niet.

poco loco

citaat:
Geplaatst door daniel

Halo,

Daar is hij weer ... maar waar zijn jullie M6'en. De mijne zijn bijna klaar [;)]





H??l mooi werk! Zelfs ronduit indrukwekkend [:0]

groet, luc.

n/a


TrainTechnology

citaat:
Geplaatst door daniel

In mechelen heb ik een paar folders gezien op het stand van TSD of Train Technology. Blijkbaar zal BreMod Exclusiv met M6'en komen. Meer weet ik niet.



Daniel,

Dat klopt inderdaad, BreMod Exclusiv heeft de M6-rijtuigen op de planning staan voor 2007 en 2008. Exacte datums zijn nog niet bekend, maar dat volgt ter zijner tijd.

Zowiezo wordt het nog wachten tot na de onthulling van de M6 stuurstandrijtuigen door de NMBS volgend jaar, een model eerder uitbrengen dan zijn voorbeeld zou niet echt verstandig zijn... ;-)

Groetjes,
Mattias

MARKLINRIJDER

Ik dacht dat ook LS Models deze in hun gamma ging opnemen in 2008.

David

janjozef

Bremod exclusiv, ik ken het bedrijf niet maar de naam alleen klinkt al exclusief, wat gelijk staat met duur.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

janjozef

ik ben de website van bremod eens gaan opzoeken en alhoewel men op verschillende plaatsen links plaatsen naar de site van bremod krijg ik nergens een verbinding met hun site dus verder heel weinig nieuws over eventuele M6en blijkbaar.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

Ik had voordien nog nooit van het merk gehoor.
Iemand anders wel?
Tom

Anarchy


daniel