Nieuws:

Nu in MSM 251 BAAN: Lisette * Useldange

Hoofdmenu

Afbeelding spoorplan

Gestart door Ebansita, 22 augustus 2006, 12:31:50 PM

Ebansita

Ik wil heel graag mijn 2 spoorplannen laten beoordelen. Daarvoor moet ik ze op de een of andere manier zichtbaar maken. De ontwerpen staan in Wintrack. Hoe doe ik dat?

Nonkelronnie

maak er een screenshot van, of exporteer ze naar een .jpg of .gif.
Daarna kun je ze online plaatsen (via photobucket.com of villagephotos.com ofzo)
Daarna post je een bericht in het forum-onderdeel "SPORENPLANNEN" waarin je tussen [ img] en [/ img] (zonder de spaties dan natuurlijk) de link naar je online-afbeelding plaatst

hopelijk is dit redelijk duidelijk

Ebansita

Dank voor je reactie. Het is redelijk duidelijk. Geef, indien mogelijk, even een voorbeeldje van [ img] [/ img] plaatsing. dan lukt het me zeker.

Gr. SJ

Nonkelronnie

hehe, het houdt niets in hoor
stel je hebt een foto op deze locatie
http://www.f1weekly.com/images/f2006.jpg
als je voor dit adres [ img] schrijft, en erna [ /img] (maar dan zonder de spatie na de [ )dan kun je de foto meteen zien
zoals dit:

DelticPower

Hallo Nonkelronnie, even een vraagje, zo'n rode auto met een paardje is dat een Ferrari?
Zo Ja, dan is er net mij een rechts gepasseerd.

Groeten van Jan.

Nonkelronnie

Nu moet hij nog steigeren [:D]

ERVIN

Jurgen

Omg, kga eerst eens diep ademhalen en dan gewoon de link plaatsen.

http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=811

Voila, en weer een beginneling geholpen. Mag ik nu eens zuchten?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Havoc

Tracht om te tekening niet te groot te maken, zowel in MB als in afmetingen. Het ene duurt te lang voor op te laden, het andere maakt dat de tekening veel breder dan het scherm wordt en dus minder overzichtelijk.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Ebansita

Mercie voor de fantastische adviezen. Alles is geplaatst. Deze discussie beschouw ik dus al gesloten.

Gr. sJ