Bomalarm op Duitse treinen

Gestart door Peter, 18 augustus 2006, 18:45:59 PM

Peter

Daarstraks vertelde men op het nieuws op het ZDF dat er eind vorige week/begin deze week 5 bommen gevonden zijn op Duitse binnenlandse treinen. Met Madrid en Londen nog in het achterhoofd voorspeld dat niet veel goeds voor de toekomst. Ik ben niet bang en zal er ook geen angst-psychosen van krijgen maar wanneer gaan die onozelaars nu is ophouden.
Met vriendelijke groeten
Peter

dimi

dat was even verschieten,ik zit geregeld op de trein in deze regio.

rgp

Dag,

Peter, ik ben zeker GEEN sympathisant, maar kijk naar de
1? de levensomstandigheden van die mensen
2? de toekomstmogelijkheden van die mensen
3? de historische uitbuiting van die mensen.

Als wij hier in Belgi? het plots maar DUBBEL zo goed hebben dan die onnozelaars, dan is er revolutie.

Roland

ERVIN

Sorry hoor rgp,maar daarom moeten onschuldige mensen hier niet het slachtoffer van worden.[V]

ysbeer

citaat:
Geplaatst door rgp

Dag,

Peter, ik ben zeker GEEN sympathisant, maar kijk naar de
1? de levensomstandigheden van die mensen
2? de toekomstmogelijkheden van die mensen
3? de historische uitbuiting van die mensen.


Roland



kijk en dat blijkt helemaal niet waar,de zelfmoordterrorist blijkt meestal een goed opgeleide persoon uit de midden klasse.
geen armoezaaier die niets te verliezen heeft.
Nee daar schuilt het niet.

wim ysbeer

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door ysbeer

de zelfmoordterrorist blijkt meestal een goed opgeleide persoon
Kunt ge daar dan een opleiding voor volgen?

Peter

Sorry, maar daarjuist hadden ze het er nog eens over op TV.
Het waren 2 bommen op regionale treinen en de feiten dateren reeds van eind juli.
Blijkbaar hebben ze het heel die tijd verzwegen om de reizigers niet te verontrusten.
De daders werden ook gefilmd op bewakings-kameras, en worden dus opgespoord.
Wat het antwoord van Roland betreft: Armoede is geen reden om tot zoiets over te gaan. Vanaf 1945 tot een jaar of 10 geleden hebben we het hier goed gehad en relatief veilig. Enkel vanaf dat die onnozelaars begonnen zijn om (zogezegd) in  naam van een godsdienst zo'n aanslagen te plegen op onschuldige mensen (geen soldaten) is het verkeerd beginnen lopen. En dan moeten we nog tolerant zijn en begrip hebben. NEE, NEE, en nog eens NEE; Ik ben geen VB'er maar ik kan er totaal geen begrip voor opbrengen. Het zijn in mijn ogen gewone ordinaire misdadigers.
Met vriendelijke groeten
Peter