Centrale werkplaatsen

Gestart door stefan rosiers, 04 augustus 2006, 22:22:13 PM

stefan rosiers

Weet er hier soms iemand of er in de centrale werkplaats in mechelen ook locomotieven hersteld worden, of er alleen maar wagons en rijtuigen hersteld worden?
Weet er ook iemand of de werkplaats Gentbrugge en Merelbeke ??n en dezelfde zijn, of twee verschillende werkplaatsen zijn?

C.B.

Mechelen:
nu alleen rijtuigen en motorstellen.
Salzinnes neemt de locomotieven voor rekening.
Dit gaat over de revisies van het materieel.

De gewone herstellingen van het materieel gebeuren in de eigenaarswerkplaats.
Groetjes.
Claudio.

MARKLINRIJDER

Volgens een medewerker (het is van horen zeggen(een werknemer van CW Mechelen))
ziet het er ook niet zo best uit voor mechelen.  Na,de modernisering van de M4 rijtuigen, waar ze nu ondertussen wel aan bezig zijn zeker?  Zou mechelen geen nieuwe of andere projecten hebben.  Dus op middelgrote termijn zou alles verhuizen naar Salzinnes. En inderdaad er staan daar alleen nog Ruituigen en Motorstellen.

Groetjes,

David

stefan rosiers


nmbs

Merelbeke: hld's en hle's
Gentbrugge: goederenwagens

stefan rosiers

Gisteren heb ik een artikel gelezen dat er in de werkplaats van gentbrugge giftige dampen aanwezig zijn, dit afkomstig v/d wagons die onkruidverdelger vervoeren. Daarmee kreeg ik al schrik om daar te gaan werken, maar aangezien ik het liefst aan lok's wil werken is de tractie werkplaats van merelbeke perfect voor mij.

PS: heeft er iemand soms foto's v/d werkplaats in merelbeke

Tom

Mechelen, geen werk?
De M5's zullen gemoderniseerd worden en alle materiaal zou binnen enkele jaren in het grijs moeten rond rijden.
Ook de vierledige motorstellen en de breaks volgen.
Tom

55erke


Ik heb een vriend die te Mechelen werkt en die dacht tog ook nog genoeg werk te hebben , trouwens er zijn nog wel wat m4 die gemoderniseerd moeten worden , als je ziet hoeveel rode er nog rondrijden en dan idd die m5.

Groeten
Johan

MARKLINRIJDER

Ik schreef maar wat de ene man zei.

Groetjes,

David

Koen

Ik zou het vreemd vinden dat Mechelen op termijn zou sluiten. Ik meen gezien te hebben dat ze nog aan het bijbouwen zijn.
Nooit te oud om te leren

Tom

En er moeten nog een hele hoop klasieke tweetjes gemoderniseerd worden + de herstellingen aan al het reizigersmaterieel.
Maar Mechelen sluiten of verhuizen, tegenwoordig verschiet ik van niet veel meer dus zou het in theorie wel kunnen.
Tom

factageklerk

even ter info [;)]men zoekt nog een schrijnwerker en een schilder voor de CW Mechelen meer info www.nmbs.be onder de categorie niet statutaire werknemers [:)]
met vriendelijke groeten
 

loebaske

Stefan, ik zal daar eens wat foto's gaan nemen, zowel van
buiten als binnen, en mail je die dan door.
De werkplaats in Merelbeke [;)]

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door loebaske

Stefan, ik zal daar eens wat foto's gaan nemen, zowel van
buiten als binnen, en mail je die dan door.
De werkplaats in Merelbeke [;)]



Ik hoop dat je niet gepakt wordt. Want normaal mogen externen de werkplaats niet betreden ! En als ze u pakken zijn de boetes niet mals. Ze sturen gewoon de politie op uw dak.

Veel succes.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Johnnytrein

Loebaske, Kunt ge die foto's niet online zetten dan hebben we er allemaal geniet van. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about