Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Piko 2017 N Kataloog PDF

Gestart door eve, 30 december 2016, 14:25:40 PM

59erke

Citaat van: Michiel op 01 januari 2017, 21:03:19 PM

Vorig jaar hebben we wel een NMBS stoomlok type 64 van Fleischmann mogen verwelkomen. Erg mooi, maar erg uitzonderlijk.

Ik heb er mij vorig jaar zo eentje aangeschaft inclusief de rijtuigen, wel alleen spijtig dat je achteraf leest in MSM dat het model niet echt strookt met de werkelijkheid.

Voor de rest heeft Michiel hier wel weer een punt gemaakt, eigenlijk zouden we de conversaties hierover eens moeten doorgeven aan de fabrikanten zodat ze weten wat er leeft, maar ik vrees een beetje dat dit niet veel gaat uithalen
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Michiel

De fabrikanten inlichten zou eigenlijk niet moeten gebeuren. Vertegenwoordigers voor de Belgische markt zouden toch via fora, beurzen en bladen op de hoogte moeten zijn wat de vraag en ongenoegens zijn bij hun eigen publiek. Maar ik vrees dat deze vertegenwoordigers voor Belgiƫ diep in Frankrijk, Duitsland , UK of Nederland zitten zonder enige interesse te hebben voor wat er hier in den Belgieske gebeurd. Althans, dat vermoed ik , want ik heb geen enkel idee wie ze zijn, en waar ze zich verschuilen in stilte en afwezigheid.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

59erke

Citaat van: loebaske op 01 januari 2017, 20:08:23 PM

Staat wel regelmatig nieuwigheden in MSM van N modellen van de Jean, is natuurlijk geen dikke catalog die op de schoot valt...
Heb ook al iets gehoord dat de Jean er mee gaat stoppen op gebied van N, is de soep van de kolen niet waard, geen belangstelling.. :(

Zou het kunnen dat dit al gebeurd is ?  Heb een aantal weken geleden een mailtje gestuurd en heb tot nu toe nog geen antwoord gekregen ...
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan