Reeks 59 Marklin - Trix

Gestart door ronny-vdv, 26 juli 2006, 20:31:27 PM

stefan rosiers

Zijn er hier soms mensen van plan de loc reeks 123 te kopen,
want het moet redelijk snel besteld worden?

Anarchy

Bwa bestellen is niet direct een noodzaak. De loc gaat nu niet meteen uitverkocht zijn. Maar als ge zeker zijt dat ge hem gaat kopen kunt ge hem ook bestellen e [:D]

rixke rail

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Bwa bestellen is niet direct een noodzaak. De loc gaat nu niet meteen uitverkocht zijn. Maar als ge zeker zijt dat ge hem gaat kopen kunt ge hem ook bestellen e [:D]



Ben je zeker ? Er worden slechts 1000 stuks gemaakt ?
Mijne is in ieder geval besteld ! Voor ?lle zekerheid !
modelspoorse groeten,
Eric.


http://photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Anarchy

Rixke Rail,

Dit was toch het geval met de 201.054 (zwaluw-schildering). Deze lag/ligt ook nog geruime tijd in de winkel. Toch had ik mijn versie toen lang op voorhand besteld om zeker te zijn. En als je zeker bent van hem te kopen doe je best, zoals jij gedaan hebt, hem bestellen. Dit is wat ik ook ga doen als er eind dit jaar opnieuw een reeks 201/59 verschijnt. De reeks 123 laat ik links liggen, zoals ik al eerder aanhaalde kosten de diesels mij wat veel de laatste tijd [:D]

Jeroen

janjozef

Dat is iets wat ge best altijd kunt doen, bestellen, dan weet je dat hij er ligt als je hem gaat betalen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

factageklerk

ik had gezien op de beurs euromodelbouw in genk dat men de dieselloc 201(59) zwaluw uitbracht het eerste wat ik gedaan had als ik thuiskwam was onmiddelijk bestellen dit doe ik altijd als er een interressant sondermodel op de markt gebracht word ook als de nieuwigheden aan het begin van het jaar verschijnen in de catalogus
en je kan intekenen aan verminderde prijs doe ik dat meteen dat spaart een beetje uit  als jullie graag willen weten welke 59er als volgend model op de markt gebracht word lees dan eens de oude nummers van marklin insider daar had men toch eens een enquete gehouden onder de lezers om te vragen welke versie van de loc ze het eerst wilden zien op de markt verschijnen ik denk dat het een van die voorgestelde versie's gaat worden[:)]
voor de sonderserie van de groene 123 pas ik ik had hem liever in de blauwe livrei gehad
groetjes
 

diesels

citaat:
Geplaatst door svvander

citaat:
Geplaatst door diesels

citaat:
Geplaatst door svvander

Of ze gebruiken gewoon de mal van de 123 die ze reeds vroeger uitbrachten?



Ik begrijp niet waarom de 123 er bijgehaald wordt... een 201 is ene 201 en dus gebruiken ze de mal van de 201. Een 123 is een 123 en dus gebruiken ze de mal daarvoor... (al zou me niet verbazen dat het hier om onverkochte 2380's gaat, maargoed - het gaat hier over 201/59-ers)



Hallo, lees eerst voor dat er commentaar gegeven wordt... er wordt dus wel degelijk een 123 gemaakt en geen 201!
Zoals Anarchy aanhaalt: er is al eens een 122 uitgebracht, veel hoeft er dus niet aan de mal gewijzigd worden (buiten het derde licht).



Wie moet er lezen? Dit onderwerp gaat over de 59 (de 201) dus en ineens wordt er die 123 (die er idd ook komt) bijgehaald.... en d?t begrijp ik niet en dat is alles wat ik zeg.

svvander

Ik begrijp niet waarom er altijd mensen zijn die commentaar moeten geven op andere mensen. Het gaat over modelbouw, Diesels, laat het ons ook zo houden a.u.b.
Dank u.

(Moest je echt toch nog van plan zijn om commentaar te geven, doe het dan maar over mail) [;)]
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Jurgen

Hmm, svvander, ik snap diesels wel hoor.
Dit onderwerp gaat hier echt wel over de reeks 59, de titel zegt het zelf. Dat betekent de modernere versie van het type 201, dus daar mag je ook over spreken.
Als je een vergelijking wil maken met een ander model, dat kan ook nog. Maar je moet niet over dat ander model blijven verder praten in een draadje dat over iets totaal anders gaat h?.
Kedeng heeft voorgesteld om op volgende link verder te doen over het type 123 reeks 23:
http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=1934
Laat ons dat dan ook gewoon doen en in dit draadje verder praten over de reeks 59. [;)]
Het zal dit onderwerp er alleen maar duidelijker op maken. [^]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

svvander

Ja tuurlijk, maar ik antwoord op een vraag... Waarom zo moeilijk doen mensen?
Ik zal nu wel verder antwoorden via het draadje van Kedeng... geen probleem hoor. Of misschien antwoord ik helemaal niet.

Laten we nu gewoon terug on-topic gaan.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

theedooz

En hoe kan dat beter dan met een plaatje:


bron: www.hetspoor.com
 

loebaske

Oesje.....liefst meer dan 1000 stuks, want men gaat
er weer stukken van mensen van vragen(prijs)...pfffff
zet die maar op uw baan....ik zal er effe naar komen kijken.

Groetjes
Eric

factageklerk

rechtzetting
beste forumleden er is een misverstand gebeurt ik had de nieuwsbrief van het spoor verkeerd begrepen het is de elektrische loc type 123 die dus in beperkte oplage ging uitgebracht worden op het eind van dit jaar en dus niet een dieselloc van het type 201 (59) [:I] mijn excuses hiervoor voor de foutieve informatie die ik heb verspreid [:I]
met vriendelijke groeten

citaat:
Geplaatst door factageklerk

ik heb deze loc(maar dan marklin) ook besteld bij van biervliet ook de rijtuigen M2 bordeaux [:)]en .......ik kan nog verklappen dat er naar verluid nog een beperkte sonderserie van deze loc gaat uitkomen[:D] (vernomen via de nieuwsbrief van modelbouwwinkel het spoor heverlee)over welk model het dan zal gaan weet ik niet maar hij zou al op het einde van dit jaar verkrijgbaar zijn [;)]meer info moet ik nog krijgen , afwachten dus [?] ik hoop dat het een gedetailleerd model is van de museumloc 201.010
groetjes

 

svvander

citaat:
Geplaatst door factageklerk

rechtzetting
beste forumleden er is een misverstand gebeurt ik had de nieuwsbrief van het spoor verkeerd begrepen het is de elektrische loc type 123 die dus in beperkte oplage ging uitgebracht worden op het eind van dit jaar en dus niet een dieselloc van het type 201 (59) [:I] mijn excuses hiervoor voor de foutieve informatie die ik heb verspreid [:I]
met vriendelijke groeten

citaat:
Geplaatst door factageklerk

ik heb deze loc(maar dan marklin) ook besteld bij van biervliet ook de rijtuigen M2 bordeaux [:)]en .......ik kan nog verklappen dat er naar verluid nog een beperkte sonderserie van deze loc gaat uitkomen[:D] (vernomen via de nieuwsbrief van modelbouwwinkel het spoor heverlee)over welk model het dan zal gaan weet ik niet maar hij zou al op het einde van dit jaar verkrijgbaar zijn [;)]meer info moet ik nog krijgen , afwachten dus [?] ik hoop dat het een gedetailleerd model is van de museumloc 201.010
groetjes





Geen probleem hoor! [;)]
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Jurgen

Is er nog iemand die de loc in huis gehaald heeft?
Hoe is de schildering bij jullie?
Bij mij schijnt het groen een beetje door het geel. De bovenste gele lijn is zelfs slecht bedrukt. Op sommige plaatsen net onder de klinknageltjes is de gele verf gewoon niet blijven hangen.
Hoe zit het bij jullie loc?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.