Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Tillig HO code 83

Gestart door Dreha, 26 juli 2006, 15:23:49 PM

Dreha

Mijn zolderruimte is eindelijk afgewerkt en ik zou deze winter willen beginnen met de bouw van de baan.:)
Ik heb al heel wat ontwerpen gemaakt met Wintrack.:p
Ik heb ook heel wat sporen bekenen op het internet en vind deze van Tillig wel mooi, vooral de wissels.
Heeft er iemand van jullie ervaring met Tillig sporen en/of het zelfmaken van de wissels?

Dank u. ;)

janjozef

Bij ons op de club werkt er iemand met tillig sporen en ik kan zegeen dat de wissels heel mooi zijn en goed werken maar enorm fijn. Het grote voordeel van Tillig is dat ze spoorsoorten hebben die niemand anders heeft zoals een HO en HOe op hetzelde spoor. Echt goedkoop zijn ze ook niet.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

n/a

Ik gebruik ook de Tillig Elite en ben over het uiterlijk zeer tevreden. Hier en daar heb ik op de baan ook nog wat Roco Line 2.1 liggen maar het verschil is overduidelijk tenzij de Roco geverfd wordt.
De Tillig is fijner van vorm en de wissels zijn de mooiste die er zijn. Het kost wat meer tijd om het mooi te leggen maar het eindresultaat is dat wat de werkelijkheid het dichtst benadert.