Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Bevestigen van servo aan wissel d.m.v. staaldraad

Gestart door FRACHRIFIE, 22 november 2016, 18:59:38 PM

FRACHRIFIE

Gegroet iedereen,

Ik heb weer een probleempje (misschien dom ?):

ik heb servootjes gekocht van Digikeys om Märklinwissels, 2265 en 2266, te bedienen.  Er is een staaldraad bijgeleverd om de servo's met de wissels te verbinden.  De aanhechting van de staaldraad op het armpje van de servo lukt wel maar de aanhechting van de staaldraad op de wissel is voor mij een raadsel !  Het gaat dus over de wissels met het minuscuul plastieken bedieningsarmpje dat verwijderbaar is.
Kan iemand mijn hoofdpijn verzachten ?

Alvast bedankt hoor !

FraChriFie,

:) :( :o ??? :-[


Olivier77

Beste Frank,

Zonet een PM gestuurd.
Op de beurs in Leuven had ik een demo model bij op de MSM stand.

Mvg

Olivier 77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

PeterC

Hier (en daarop volgende commentaren) vind je mijn ervaring met ondervloerse en servo aandrijvingen voor K-wissels.
Groetjes, Peter


FRACHRIFIE

Bedankt jongens voor de nuttige info. 
Om het wat persoonlijker te maken: mijn naam is Frank Rosiers en ik woon in Brecht nabij Antwerpen in België.
Op tienjarige leeftijd heeft vader mij aangestoken met treintjes.  Ik ben nu 61 en de boel is weer opgeflakkerd maar het is er niet simpeler op geworden.  Met een goed forum lukt het wel denk ik, alvast tot de volgende keer.

Groetjes,
Frank.
;)