Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Rosalie

Gestart door rixke rail, 05 september 2016, 22:20:34 PM

rixke rail

Op de site van Remy te Wijgmaal, staat achteraan de bezoekersparking een bijzonder monument :

20160905_110409 by Eric  Baert, on Flickr

20160905_110248 by Eric  Baert, on Flickr


Meer foto's HIER. Gemaakt met de Smartphone ...
Modelspoorse groeten,
Eric
Edit : Photosize aangepast ...
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Havoc

Stond die vroeger niet mooi te blinken zonder roest in de loods in Leuven? Geen plaats meer in Train World?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

rixke rail

Nope. Locje door de fa. vroeger gebruikt, ten tijde van de spooraansluiting met lijn 53 ...
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Havoc

Ben eens in mijn foto's gaan zoeken en die loc stond tijdens het bezoek met het MSM forum in 2007 wel degelijk in de museumloods van Leuven. Nu dus nog voor een korte tijd te zien voor ze met grafitti volgespoten wordt, in elkaar zal vallen van roest en gesloopt zal worden...





België respecteert en bewaart zijn erfgoed. Geen haar beter dan een bananenrepubliek.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

rixke rail

CiteerBen eens in mijn foto's gaan zoeken en die loc stond tijdens het bezoek met het MSM forum in 2007 wel degelijk in de museumloods van Leuven. ...

Zéér juist, maar daarvoor :

CiteerLocje door de fa. vroeger gebruikt, ten tijde van de spooraansluiting met lijn 53 ...
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Johnnytrein

Johan , dat klopt een vriend van mij vind België de meest noordelijke bananen republiek.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Floris

Dat wegrottende stroomlijntreinstel is een bananenrepubliekgeval, dit locje, nouja, tis jammer maar er zijn er nog best een aantal van. Maar jongens maak er daar alsjeblieft niet zo'n suffe aangeharkte bende van als in Nederland! (daar is evengoed niet veel bewaard, alles moest opgeruimd. Staat het ergens in een half vergeten hoekje te rotten dan is het er tenminste nog)

krisds

Ik weet in Muizen ook nog zo'n half rot Deutz gevalletje staan. Het staat er voorlopig gelukkig niet in de weg.

Peter

Lijkt eigenlijk veel op een reeks 99 diesellokje  ;D ;D
Met vriendelijke groeten
Peter