Nieuws:

Nu in MSM 257 TEST: NMBS type 2021 ex-DR-Bremen * Fleischmann NMBS bagagewagen * REE Sggrs '80 containerwagens in N * PIKO NS dieselloc serie 2000 in N * Zwenkdakwagens van Albert Modell

Hoofdmenu

Wagon uit elkaar halen.

Gestart door melilla, 09 juli 2006, 10:25:48 AM

melilla

Heeft iemand enige idee hoe je de I4 rijtuigen uit elkaar kan halen van LS models ben al een tijdje bezig maar ken het nie voor elkaar krijgen.

iemand suggesties

Mootje

dikken

Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

melilla

denk niet dat me wagon het dan overleeft [:p]

ysbeer

melila.
Jij krijgt hem niet uit elkaar.[:(!]
min probeelm is anders.[:0]
Ik krijg hem meestal niet meer in elkaar.[:I]

Maar om niet af te dwalen vraag het de fabricant,mailtje met de juiste tekst doet vaak wonderen

wim ysbeer

Johnnytrein

Miniatuur kettingzaag lukt altijd. Ik zal me schoonmoeder daar voor langs sturen. [}:)] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

janjozef

Wim goed dat er nog iemand een beetje serieus antwoordt geeft. Ik zou het gedaan hebben maar heb geen idee

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

TrainTechnology

Mootje,

Als het is zoals de andere wagens van LS-Models (ik vermoed van wel), dan moet je "gewoon" de wagenkast openrekken.

Wel even opletten: je begint best aan ??n kant, gewapend met enkele spietjes. Je moet de kast redelijk ver openrekken, tot de haakjes loskomen waarmee die in het chassis vastzit. Bij de meeste wagens zijn die ongeveer anderhalve tot twee millimeter breed, dus zo ver moet de kast over de hele lengte open (behalve helemaal op de uiteinden). Als de eerste kant los is, schuif je steuntjes tussen de kast en het chassis zodat die niet weer op zijn plaats klikt. Dan de andere kant, en op het eind van de rit schuift de kast mooi omhoog.

Het is geen sinecure, dus wees voorzichtig! Neem je tijd, jaag je niet op, en hoop dat de boel niet breekt...

Groetjes,
Mattias