Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Tegenslag

Gestart door Peter, 08 juli 2006, 17:10:08 PM

Peter

Je hebt zo van die dagen dat (bijna) alles tegenzit.Wou van de voormiddag mijn bovenleidingspalen schilderen...en ja...potje verf (humbrol nr.1) uitgedroogd. Naar de stad .....kleur niet in vooraad.
Niet getreurd, dan maar verder aan mijn station werken, en ja hoor: secondenlijm op.
Van de namiddag dan maar samen met de echtgenote met de fiets naar schoonvader in Aartselaar (7 Km.)en ik dacht er aan van ineens mijn digitaal fototoestel mee te nemen, want in Hemiksem is er een cafe met de naam "In het zicht van de statie" en dat bord wou ik al zolang fotograferen, maar ofwel toestel niet bij of slecht weer of geen parkeerplaats.
Dus eindelijk.......maar nee toch: een paar weken geleden hing het er nog maar nu.....Verd....cafe gesloten raam veranderd en BORD WEG !!!!
Dus vandaag doe ik NIETS meer aan mijn baan: veel te riskant. en dan is het nog geeneens vrijdag de 13 e
@Gerrit: jij bent van Hemiksem: heb jij soms een foto van dat bewust bord? Alle hulp is welkom.
:0:0:0:0:)
Met vriendelijke groeten
Peter

Rochevalien

CiteerGeplaatst door Peter

Je hebt zo van die dagen dat (bijna) alles tegenzit.Wou van de voormiddag mijn bovenleidingspalen schilderen...en ja...potje verf (humbrol nr.1) uitgedroogd. Naar de stad .....kleur niet in vooraad.
Niet getreurd, dan maar verder aan mijn station werken, en ja hoor: secondenlijm op.
Van de namiddag dan maar samen met de echtgenote met de fiets naar schoonvader in Aartselaar (7 Km.)en ik dacht er aan van ineens mijn digitaal fototoestel mee te nemen, want in Hemiksem is er een cafe met de naam "In het zicht van de statie" en dat bord wou ik al zolang fotograferen, maar ofwel toestel niet bij of slecht weer of geen parkeerplaats.
Dus eindelijk.......maar nee toch: een paar weken geleden hing het er nog maar nu.....Verd....cafe gesloten raam veranderd en BORD WEG !!!!
Dus vandaag doe ik NIETS meer aan mijn baan: veel te riskant. en dan is het nog geeneens vrijdag de 13 e


@Gerrit: jij bent van Hemiksem:>>>> How zekers! nie vloeken h? Peter ,ik woon alleen maar in Hemiksem( ben zelf van Mortsel)
heb jij soms een foto van dat bewust bord?
>>> Nee helaas niet maar dat is toch eenvoudig met de pc te maken.
en daarbij wat heet tegenslag:??n na ??n sluiten de caf?'s hier,dat is pas tegenslag hebben.[:D]

Gerrit

ps:ga anders eens kijken naar het oud station van Niel,daar hebben ze een eetcaf? van gemaakt ?n nog mooi gerestaureerd ook.Je kan daar zelfs bier krijgen,wat kan je je nog meer wensen?

Peter

Ken ik Gerrit, je bedoeld "D'a statie"
is inderdaad knap gerestaureerd, goed van eten en koud bier, maar ik had die naam graag gehad voor op mijn baan. Op de hoek aan het station, vlakbij de overweg komt een cafe (zelfbouw) en ik had graag die naam gehad.
Met vriendelijke groeten
Peter

Johnnytrein

Peter, Ik weet niet of het daar bestaat, maar heb je al eens aan een heemkundige kring of zo gedacht. Meestal bezitten die wel foto's uit de gemeente. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Havoc

In Tervuren heb je het "spoorloos station" of zoiets of (kan ook "treinloos" zijn). Dichtbij het museum voor midden-afrika.
Met vakantie voor onbepaalde duur.