Inbergen - (H0-DCC-Belgisch getint)

Gestart door OlivierV, 19 juni 2016, 20:32:31 PM

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 26 juni 2016, 12:10:07 PM
Belgisch getint dat is geschilderd(of gekleurd) in ZWART, GEEL en ROOD

Wiki zegt : De tint vormt in combinatie met verzadiging en intensiteit een dimensie van kleur. Tint is echter in veel gevallen synoniem met kleur  ;D ;)
Geef mij even tijd, zal even mijn photoshopvaardigheden bovenhalen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter


OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 26 juni 2016, 21:50:34 PM
die van Cedric zeker ?

Nee, dit kan ik zelf nog wel.



Ben wel van mening dat het nu wel Belgisch getint is.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter


sdz1976

Is idd een zeer mooi project!! 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

TBCédric

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 26 juni 2016, 21:53:21 PM
't is er ook naar ! ;D ;)

Ik wou het net zeggen!  ;D ;D
Maar Olivier, toch goed geprobeerd en leuk dat je de jeugd (ik kan me er zelf officieel niet meer bij rekenen  ::) ) en vooral de jonge jeugd een handje wil bijhelpen en hen een deftige hobby te leren kennen en exploiteren zodat ze zelf minder in handen zijn van videogames en andere minder nuttige hobby's. (Elke hobby is nuttig, t'is maar hoe je het bekijkt. )  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Stieven76

Citaat van: LS Models op 27 juni 2016, 16:55:37 PM
Ik wou het net zeggen!  ;D ;D
Maar Olivier, toch goed geprobeerd en leuk dat je de jeugd (ik kan me er zelf officieel niet meer bij rekenen  ::) )
......

Woeahaha Cedric, ik denk dat je voor de meeste hier nog altijd bij de jeugd gerekend wordt hoor  ;) ;)

@ Olivier, leuk baantje en gaat goed vooruit. Had verwacht dat het veel langer ging duren.

TBCédric

Citaat van: Stieven76 op 27 juni 2016, 21:48:19 PM
Woeahaha Cedric, ik denk dat je voor de meeste hier nog altijd bij de jeugd gerekend wordt hoor  ;) ;)

Ja, hoor inderdaad eigenlijk nog bij de jeugd maar volgens de meneertjes der Overheid van België ben ik "volwassen".  ;D ;D ;D ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

SuSke

#38
Citaat van: LS Models op 27 juni 2016, 21:55:09 PM
Citaat van: Stieven76 op 27 juni 2016, 21:48:19 PM
Woeahaha Cedric, ik denk dat je voor de meeste hier nog altijd bij de jeugd gerekend wordt hoor  ;) ;)

Ja, hoor inderdaad eigenlijk nog bij de jeugd maar volgens de meneertjes der Overheid van België ben ik "volwassen".  ;D ;D ;D ;)

Troost je, er zijn er die 3 keer zo oud zijn als jij en die zijn nog niet "volwassen". 't Is trouwens wat er tussen je oren zit dat je jong houdt


@ Olivier en Lucas: Jullie zijn goed bezig. Geniet ervan om dit samen tot een goed einde te brengen
@ Lucas: ogen en oren open en zeker ook alles zelf proberen keer op keer opnieuw
Keep it rolling Guys !!  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Citaat van: SuSke op 27 juni 2016, 22:09:44 PM
Citaat van: LS Models op 27 juni 2016, 21:55:09 PM
Citaat van: Stieven76 op 27 juni 2016, 21:48:19 PM
Woeahaha Cedric, ik denk dat je voor de meeste hier nog altijd bij de jeugd gerekend wordt hoor  ;) ;)

Ja, hoor inderdaad eigenlijk nog bij de jeugd maar volgens de meneertjes der Overheid van België ben ik "volwassen".  ;D ;D ;D ;)

Troost je, er zijn er die 3 keer zo oud zijn als jij en die zijn nog niet "volwassen". 't Is trouwens wat er tussen je oren zit dat je jong houdt


@ Olivier en Lucas: Jullie zijn goed bezig. Geniet ervan om dit samen tot een goed einde te brengen
@ Lucas: ogen en oren open en zeker ook alles zelf proberen keer op keer opnieuw
Keep it rolling Guys !!  8)
Hartelijk dank voor de lovende woorden.

Citaat van: Stieven76 op 27 juni 2016, 21:48:19 PM
Citaat van: LS Models op 27 juni 2016, 16:55:37 PM
Ik wou het net zeggen!  ;D ;D
Maar Olivier, toch goed geprobeerd en leuk dat je de jeugd (ik kan me er zelf officieel niet meer bij rekenen  ::) )
......

Woeahaha Cedric, ik denk dat je voor de meeste hier nog altijd bij de jeugd gerekend wordt hoor  ;) ;)

@ Olivier, leuk baantje en gaat goed vooruit. Had verwacht dat het veel langer ging duren.
Haha, met mijn 2 handen erbij gaat het soms sneller dan gedacht, maar had toch gehoopt om vandaag al te kunnen rondrijden.


Ik zou graag hebben dat de baan dinsdagavond bij Lucas op zijn kamer staat, ze kan rijvaardig zijn met de kleinste omloop, want de rails zijn bijna op, zodoende kan Lucas nog wat van zijn baan genieten voor hij op reis vertrekt. En dan is de 2de garage hier ook vrij + van donderdag/maandag zit ik op Werchter als medewerker. Zodoende heb ik vandaag nog wat verder gedaan zodat ik morgen klaar ben en met divers materiaal kan testrijden. Alles wat nu al heen en weer heeft gereden gaat goed.


Volgende stappen waar Lucas zich zeker mee zal kunnen amuseren is het landschap. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Lucaslolman

Ja, ik ga mij zeker amuseren met het landschap. Ik zal me niet vervelen  :)

OlivierV

Bijna rond met de kleine omloop, de grote omloop volgt later. Er zal iemand zeer blij zijn wanneer hij van school komt.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Houdini

Als je ooit nog eens zin hebt om zo'n baan te maken...hier is plaats én ik kan helpen (door een pintje te halen, ...)  8) ;D

loebaske

Als ik het goed begrijp zie je eigenlijk niets van wat er onderaan afspeeld, enkel het bovendeel??
waarom dan zoveel sporen leggen waar je niets aan heb ??

Metpetergaathetbeter

meer treinen op een langere baan te kunnen onderbrengen durft al eens een reden zijn  :-\