Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

Mijn dio/kijkdoos in de 60´s

Gestart door Reeks1976, 13 maart 2016, 22:47:52 PM

Reeks1976

Das een mooie hoogte indd , ik ga die hoogte overnemen .

Reeks1976

Wederom heb ik jullie hulp nodig, ik ben op zoek naar geschikte straatverlichting.
Heeft iemand een idee wat voor lantaarns of straatverlichting van bijvoorbeeld Viessman kan gebruiken ?.

Reeks1976

Een kleine update

Allereerst ben ik gaan rondkijken , wat en welke figuurtjes ik op de kijkdoos wilde zetten .
Al snel kwam ik erachter dat  ik het geen poppenkast (druk straatbeeld) wilde uitbeelden , dus figuurtjes daar wat me het meest leuk lijkt.
Verder heb ik een gereedschapsrek bij de los en laadplaats van de kolenboer gezet.
Ook maak ik elke keer een totaalfoto van het hoe het er nu uit ziet , dat geeft ook van inspiratie om verder te kunnen.

Reeks1976

Een laatste foto alvorens mijn dio morgen  op weg gaat naar de club waar ik lid van ben .Om daar vervolgens 2 komend weekend te zien zal zijn tijdens de open deur dagen in Etten-Leur.
Ik heb er nog 2 lantaarnpalen op gezet , wat figuurtjes en wat dingetjes bijgewerkt.
Verder heb ik de bovenkant voorzien van een afsluiting in de vorm van een strak gespannen doek die de lichtlekkage doet wegnemen.
Na de open deurdagen zal ik het baantje verder verfijnen.

Meer info over mijn club : www.baroniespoor.nl

modelbaanHO

Spijtig dat je foto's wat donker zijn. Maar voor mij is het een geslaagd project.
Mooi om locs en wagons op te fotograferen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Reeks1976

Donker ? Zonder flits nog wel , duidelijk de dingen te zien.Met flits veel te fel.

Reeks1976

Zo, het baantje staat in de clubruimte , klaar om het te laten zien .
Er zijn echter op het laatste moment nog wat toevoegingen gedaan .
Ik heb wat figuurtjes erbij gezet , maar ook wat dieren in de vorm van konijnen en een enkele eekhoorn , ook heb ik een buizerd ergens geplaatst.Verder nog wat kleine details als  iemand die een palletwagen trekt en een ander die de boel aan het opruimen is.
Na de open dagen ga ik wel weer verder en is de bedoeling dat er een kleine uitbreiding komt .
Ondertussen , heb ik ook wat matrieel ingepakt waarmee ik de dagen zal gaan rijden .Ieder uur een andere lok met andere wagens .