Revolte? Mine opinion! - voor fragmentwedstrijd 2 van MTD

Gestart door Gerolf, 28 februari 2016, 14:56:37 PM

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Bedankt, mannen  :)

Nu het in principe werkt, kan ik de zaak verder aankleden. De basis voor het ballastbed:

... met als voornaamste doel om de sleuf beter te camoufleren, maar ook om de rails ietsje hoger te leggen  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Een stapje verder om het tuinspoor aan te kleden: dwarsliggers.

ongeveer 700 mm omloop, pakweg 600 dwarsliggers in fases te lijmen. Maar het gaat vooruit  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

En dan vragen ze aan mij of ik die mannen met hun witte frakskes al ben tegen gekomen  ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

;D  ;D  Ik BEN iemand met een wit frakske (soms)  ;D

Laatste dwarsliggers zijn gekleefd, rails liggen klaar (geëtste strips NS van 0.5 x 0.1)
Droogtijd respecteren, dus nu met een elektronisch probeersel bezig  ::)

OlivierV

Dat zijn toch wel weer knappe staaltjes van techniek hoor Gerolf die je ons toont.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

We doen voort ... bielzen zijn geverfd en lang-gelaste rails liggen klaar

Macrofoto's zijn onverbiddelijk  :o

Metpetergaathetbeter

volgens mij toon je hier één of andere cake met vanillestokjes  ;D ;) Ik ben benieuwd voor het resultaat te zien ?

Gerolf

loebaske

Gerolf

Gerolf

Er eens een Preiserke bij gezet - geeft een idee van de grootte  :D

TBCédric

Fraai Gerolf! Meer kan ik daar eigenlijk niet echt op zeggen.
Het is micro, maar echt micro-modelbouw! Hoedje af.  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

OlivierV

Een beetje gek zijn kan geen kwaad. :)

Wel gek dat je zo klein kan werken Gerolf.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Na wat werkdagen, en vooral dagen zonder internet en zo thuis, is alles terug OK.

Een beetje verder kunnen doen met de elektronica:

Reverse engineering ... en het ding werkt  8)